Billie Jean Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Nå kjenner jeg virkelig at hormonene koker og spruter i kroppen! Blir sur på den stakkars mannen min for den minste lille ting! Bare måten han sitter på og puster på irriterer meg!! Fy f"#¤, håper dette ikke blir en varig greie gjennom graviditeten;) Kan ikke huske at det var sånn sist, men ifølge mannen min var jeg rimelig veps den tida også. Så nå har jeg sendt han ut av huset med datteren min for å prøve skøytene i den fine kulden, og så kan jeg sitte her og roe meg ned litt;) Noen som har noen tips så jeg unngår å jage han på dør fordi han drar inn snørra i nesa i stedet for å snyte seg? Ærbødigst,
Mini84 Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Hihi:) Beklager at jeg ler, men jeg kjenner meg så igjen. Er i 2. trimester nå da, og er nok ganske hissig enda, men det er ikke like ille. Heldigvis! Det var nesten så vi måtte sove på hvert vårt soverom. Den kjente og kjære "telle til ti" ble mye brukt hos oss, pluss at vi ble enige om en håndbevegelse jeg gjorde når jeg kjente det koke. Så knep jeg leppene igjen, eller gikk ut av rommet, og mannen unngikk å snakke til meg på en stund:) Jeg passet også på å si veldig mange fine ting til ham, når jeg hadde gode stunder:) Nå irriterer han meg ikke spesielt mye lenger, det er heller ukjente rundt meg som får høre det. Som frekke butikkansatte, folk som dytter borti magen osv:) Mannen din skjønner jo heldigvis hvorfor du er sånn, det hjelper vel litt? Husk at puter er til for å slå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå