Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Det er nett som skrittet utvider seg og lårene blir dratt litt fra hverandre. Termin om 3 dager. og dette begynte i dag. har noen hatt det slik rett før fødselen? Ja jeg leter etter tegn hele tiden, og nå syns jeg at jeg har mange tegn. Jeg er hoven i ansiktet, mer vann i kroppen, knall hard mage(utenpå) men føles ikke som kynnere, nedpress når jeg går, rar mage med myk avføring... og mensensmerter i ny og ne, veldig trøtt men også rastløs. Dette med at det kjennes som lårene spriker fra hverandre og verker på innnsiden er nytt. Blir så glad for svar.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Ja hadde det slik og det var modningen før vannet gikk og riene startet. Med andre begynte jeg slik og så gikk det gradvis over i først uregelmessige rier og så regelmessige rier. Må er du snart mamma )
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Mine rier satt i lårene, på fremsiden + hoftene. Det kan være rier.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Jeg hadde også rier kun i lårene. Så godt mulig fødselen din er i gang. Du får prøve å legge merke til om det kommer i tak, om det er regelmessig og hvor lenge hvert tak varer.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Takk for svar, dette høres lovende ut! ikke tegn til forandringer enda, men har en følelse nå av at det er rett rundt hjørnet =P
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Slik har jeg også hatt det men det ga segetter 2 dager, så ikke sikkert det er et klart signal, dessverre!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Høres ut som om fødsel er rett rundt hjørnet :-) Jeg kjente også riene veldig mye nedover i lårene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå