yasmina Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Sliter litt med ideer her... Hva oensker dere andre dere ?
Gulosten™ Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Jeg ønsker meg veldig en Bergans dunjakke, Anton Sport har den til 1920 nå, skal smiske med pappa i kveld om kanskje jeg kan få halvparten av han... Hehe.
hit og dit Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Vi har nettopp flyttet hjem fra utlandet og har ingenting. Så vi ønsker oss alt fra kaffekanne til vaskemaskin =P
hit og dit Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Men om jeg hadde hatt "alt": spasett til hjemmebruk, gode kremer, nye håndklær, gode tursko, ullundertøy, ski
Gjest irismor Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Åh hvor skal jeg begynne ;-) Dundyner 140x220 Sengetøy som passer dundynene Superundertøy Gavekort på Ikea Gavekort Black Design Parfyme Diamantøredobber N8 (mobiltelefon) Glass i villmarkserien fra Magnor Vaffeljern Kromkakejern Kåpe Skjerf og hansker til kåpen Tikka T3 Lite i kaliber 223 (jaktvåpen) Meopta 3-12x56 med lys (kikkertsikte til rifla) Våpenfutteral Jaktstøvler Skidress Truger En helg hos Brimi
Brenda med 2 ute Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Laptop Dunjakke Veske sjal, ørepynt, kjeder stæsj lissom =) j`adore parfymen en strikket cardigan En god bodylotion mot tørr vinterhud Smykkeskrin Sminke, jordtoner Mascara Klippetime, gjerne før jul =) Ansiktskrem vishy, veldig god mot tørr vinterhud! har letet i flere år og endelig fant jeg den =) Abonemang på cosmopolitan, vogue eller Elle Gavekort på zara, mango etc. Hvit og rosa maling til noe møbler jeg vil pusse opp Staver til langrennskia mine Mye pleieting til en 2 barnsmor som ikke har prioritert seg selv på en stund. Håper mannen min leser ønskelisten som henger på kjøleskapet =)
OsloMor Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Kjøkkenting, bl.a. kaffekværn, ny stavmikser. Ønsker meg også ny elektrisk tannbørste, i tillegg til elektronisk badevekt, hudpleietime og thai-massage.
Tante Blås Squaw Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Ymse produkter fra Tim Holtz Ullsokker Termodress Hansker
Gjest happy mom:) Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Ullundertøy Speilreflekskamera Gavekort Penger
Mille** Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 Jeg ønsket meg en Bergans dunjakke/parkas, men så ble det så kaldt at jeg like godt kjøpte meg en i begynnelsen av november. Nå ønsker jeg meg kikkert, kaffemaskin, en fiiin diamantring......tja, tror ikke jeg har noen flere ønsker. Jo, utendørs boblebad, det ønsker jeg meg mest av alt!! ;o)
Hikken Skrevet 28. november 2010 #11 Skrevet 28. november 2010 Turting (sekk, termoser, sitteunderlag, kniv osv.) Ting til å spise, drikke eller smøre på (vin, oljer, sjokkis, kremer, osv.)
nr 2 på gang i mai Skrevet 28. november 2010 #12 Skrevet 28. november 2010 2 stoore hotellputer fra Høie 70*100cm, kan godt ha 2 vanlige i tillegg.. Og Nytt deilig sengesett fra Høie som er mørkebrunt.. Egentlig gavekort fra Høie:) 2 sausenebb til serviset og en god parfyme somjeg ikke husker navnet på..
Gjest Skrevet 28. november 2010 #13 Skrevet 28. november 2010 HTC desire Smykkeskrin, stort med skuffer Sengetøy Sengeteppe Reise Barnepass Sminke Smykker Pung Eksklusiv selskapsveske Kokebøker fra eksotiske steder Sliter selv, men hjalp å få det ned på papir.
**¤¤** Skrevet 28. november 2010 #14 Skrevet 28. november 2010 Drill Nintendo Wii Turting Ullundertøy Flatskjerm Ny sofa Større leilighet Nye briller Gavekort på Ikea og HM Klippekort til et svømmehall Klippekort til lekeland Danmarkstur til meg med barna Årskort på kino Gavekort hos frisør Gavekort på Spa Iphone
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2010 #15 Skrevet 28. november 2010 leilighet og en smart mann. om jeg ikke kan få det, så kan det være det samme
Mom2Two Skrevet 28. november 2010 #16 Skrevet 28. november 2010 -Bøker -Nytt vaffeljern (det vi har nå kjøpte jeg for 99 kr på ICA i 1996, og det har helt klart sett bedre dager) -Osthøvel, hvilken som helst bare den duger -Billetter til operaen Det var det jeg kom på:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2010 #17 Skrevet 28. november 2010 jeg er litt fasinert over at du faktisk husker hvilket årstall du kjøpte vaffelgjernet ditt... hehe
yasmina Skrevet 29. november 2010 Forfatter #18 Skrevet 29. november 2010 maa si meg enig med pinnekjoettmannen her, imponert over at du vet naar du kjoepte vaffeljernet ditt... Ellers saa takker jeg for mange gode ideer Kom gjerne med fler !
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. november 2010 #19 Skrevet 29. november 2010 Her har mannen og jeg en del ting vi ønsker oss sammen: * deler til hardangerbestikket vi samler på * nye kasseroller * gavekort på Lefdal, og G-sport * godt og varmt pless * nye hodeputer * nytt sengetøy i flanell det jeg kom på nå.. Til meg selv: *nye ski * god håndkrem, kroppspleie * bøker - veldig glad i bøker * charms til å henge på armbåndet mitt * vin Var dette jeg kom på nå.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå