Gå til innhold

HVa oensker dere dere til jul


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med ideer her... Hva oensker dere andre dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg veldig en Bergans dunjakke, Anton Sport har den til 1920 nå, skal smiske med pappa i kveld om kanskje jeg kan få halvparten av han... Hehe.

Skrevet

Vi har nettopp flyttet hjem fra utlandet og har ingenting. Så vi ønsker oss alt fra kaffekanne til vaskemaskin =P

Skrevet

Men om jeg hadde hatt "alt": spasett til hjemmebruk, gode kremer, nye håndklær, gode tursko, ullundertøy, ski

Skrevet

Åh hvor skal jeg begynne ;-)

 

Dundyner 140x220

Sengetøy som passer dundynene

Superundertøy

Gavekort på Ikea

Gavekort Black Design

Parfyme

Diamantøredobber

N8 (mobiltelefon)

Glass i villmarkserien fra Magnor

Vaffeljern

Kromkakejern

Kåpe

Skjerf og hansker til kåpen

Tikka T3 Lite i kaliber 223 (jaktvåpen)

Meopta 3-12x56 med lys (kikkertsikte til rifla)

Våpenfutteral

Jaktstøvler

Skidress

Truger

En helg hos Brimi

Skrevet

Laptop

Dunjakke

Veske

sjal, ørepynt, kjeder stæsj lissom =)

j`adore parfymen

en strikket cardigan

En god bodylotion mot tørr vinterhud

Smykkeskrin

Sminke, jordtoner

Mascara

Klippetime, gjerne før jul =)

Ansiktskrem vishy, veldig god mot tørr vinterhud! har letet i flere år og endelig fant jeg den =)

Abonemang på cosmopolitan, vogue eller Elle

Gavekort på zara, mango etc.

Hvit og rosa maling til noe møbler jeg vil pusse opp

Staver til langrennskia mine

 

Mye pleieting til en 2 barnsmor som ikke har prioritert seg selv på en stund. Håper mannen min leser ønskelisten som henger på kjøleskapet =)

Skrevet

Kjøkkenting, bl.a. kaffekværn, ny stavmikser. Ønsker meg også ny elektrisk tannbørste, i tillegg til elektronisk badevekt, hudpleietime og thai-massage.

Skrevet

Ymse produkter fra Tim Holtz

Ullsokker

Termodress

Hansker

Gjest happy mom:)
Skrevet

Ullundertøy

Speilreflekskamera

Gavekort

Penger

:)

Skrevet

Jeg ønsket meg en Bergans dunjakke/parkas, men så ble det så kaldt at jeg like godt kjøpte meg en i begynnelsen av november. Nå ønsker jeg meg kikkert, kaffemaskin, en fiiin diamantring......tja, tror ikke jeg har noen flere ønsker. Jo, utendørs boblebad, det ønsker jeg meg mest av alt!! ;o)

Skrevet

Turting (sekk, termoser, sitteunderlag, kniv osv.)

Ting til å spise, drikke eller smøre på (vin, oljer, sjokkis, kremer, osv.)

 

Skrevet

2 stoore hotellputer fra Høie 70*100cm, kan godt ha 2 vanlige i tillegg.. Og Nytt deilig sengesett fra Høie som er mørkebrunt.. Egentlig gavekort fra Høie:) 2 sausenebb til serviset og en god parfyme somjeg ikke husker navnet på..

Skrevet

HTC desire

Smykkeskrin, stort med skuffer

Sengetøy

Sengeteppe

Reise

Barnepass

Sminke

Smykker

Pung

Eksklusiv selskapsveske

Kokebøker fra eksotiske steder

 

 

Sliter selv, men hjalp å få det ned på papir.

 

Skrevet

Drill

Nintendo Wii

Turting

Ullundertøy

Flatskjerm

Ny sofa

Større leilighet

Nye briller

Gavekort på Ikea og HM

Klippekort til et svømmehall

Klippekort til lekeland

Danmarkstur til meg med barna

Årskort på kino

Gavekort hos frisør

Gavekort på Spa

Iphone

Skrevet

leilighet og en smart mann.

 

om jeg ikke kan få det, så kan det være det samme

Skrevet

-Bøker

-Nytt vaffeljern (det vi har nå kjøpte jeg for 99 kr på ICA i 1996, og det har helt klart sett bedre dager)

-Osthøvel, hvilken som helst bare den duger

-Billetter til operaen

 

Det var det jeg kom på:-)

 

Skrevet

jeg er litt fasinert over at du faktisk husker hvilket årstall du kjøpte vaffelgjernet ditt... hehe

Skrevet

maa si meg enig med pinnekjoettmannen her, imponert over at du vet naar du kjoepte vaffeljernet ditt...

 

Ellers saa takker jeg for mange gode ideer :) Kom gjerne med fler !

Skrevet

Her har mannen og jeg en del ting vi ønsker oss sammen:

 

* deler til hardangerbestikket vi samler på

* nye kasseroller

* gavekort på Lefdal, og G-sport

* godt og varmt pless

* nye hodeputer

* nytt sengetøy i flanell

 

det jeg kom på nå..

 

Til meg selv:

 

*nye ski

* god håndkrem, kroppspleie

* bøker - veldig glad i bøker

* charms til å henge på armbåndet mitt

* vin

 

Var dette jeg kom på nå.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...