♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Min er desidert "Its a wonderful Life". Den er så skjønn,treffer meg rett i hjertet
*Darkspotted* Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 hmmm, den var litt vanskelig. Er jo så mange som jeg liker så godt. Reisen til julestjernen Tre nøtter til askepott Nå er det jul igjen Alene hjemme 1 og 2 Også er det jo alle de klassiske tegnefilmene^^
gulda Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Kan jo ikke velge èn! ;o) Hjemme alene 1+2 må sees. Polarekspressen. Og den som kom i fjor, "A christmas carol" basert på Charles Dickens. Og så er det en del til som jeg gjerne ser, men som ikke kan regnes som absolutte favoritter )
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Oioi vanskelig.. Det er alltid så mye artig å se i jula Men tegnefilmene MÅ jeg få med meg! Ellers er det ikke skikkelig jul Og så har jeg fått skikkelig sansen for The Grinch, den er søt Nå er det sikkert mange som vil skyte meg, men 3 nøtter til askepott har jeg aldri sett. Ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi det aldri har falt seg sånn. Hvert år tenker jeg at jeg skal se den, men så skjer det ikke likevel.. Merkelig.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 28. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2010 Ser dere alle har like vanskelig for å velge favoritt som jeg Men hvert år må jeg se: Grinchen Hjemme alene 1 og 2 Polarekspressen The nightmare before Christmas A christmas carol (tror jeg skal kjøpe den med Jim Carrey i år) Og på julaften MÅ jeg se: Reisen til julestjernen Tre nøtter til Askepott Flåklypa Grand prix Og selvfølgelig alle de gamle Disney "mens vi venter" klassikerne. Julen er herlig!!!
Snømusa2013 Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 1.Tante Pose 2.3 nøtter til Askepott 3.Reisen til Julestjernen 4.Love Actually Gleder meg til jul!!! :-)
NiT&miniputt Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Filmer jeg MÅ se i julen er: Tre nøtter til askepott Rock and roll wolf Hjemme alene. Ingen jul uten! Ellers er nightmare before christmas, edward saksehånd, a christmas carol, og de gamle narnia seriene noen som er kjekke å se!
Margarita -- Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 ELF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ingen jul uten Elf, verdens morsomste film!!! (og koselig med tanke på julestemning)
April11<3April15 Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Askepott, uten tviiil Askepott!!! Siden jeg var lita jente har jeg elska den filmen<3 Hadde den på vhs, og så på den ofte - året rundt!!! Nå blir det bare en gang i året da;) Kan den utenat trur jeg..haha.. Skikkelig jentete!!
☆☆☆ Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 The Nightmare Before Christmas Grevinnen og hovmesteren
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 28. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2010 De gamle Narnia seriene ser jeg også hvert år,elsker de!!!
Plutselig_gravid Skrevet 28. november 2010 #12 Skrevet 28. november 2010 Love actually. Elsker den filmen Ellers mange av de som er blitt nevnt allerede.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 28. november 2010 #13 Skrevet 28. november 2010 Helt og absolutt klart "3 noetter til Askepott"!!! Blir ikke jul uten! Bor i Spania, saa den har jeg kjoept og ser den kun julaften kl 11! Etter en slags Disney kavalkade som jeg leier for anleningen. Aa.... savner norsk jul!!! <3 Ellers er "Polarekspressen" herlig til julestemningen, "Home alone" som er tidloes, og "Love Actually" som er kjempesoet.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 28. november 2010 #14 Skrevet 28. november 2010 Tante Pose <3 Polarekspressen <3 The Muppets- En Julefortelling <3 Hjemme Alene 1+2 <3 Astrid Lindgrens Jul <3 I tillegg har jeg julekalenderen Amalies Jul, Jul I Blåfjell og Jul I Skomakergata Ikke alle episodene man får sett , men ... Jeg er tidenes juleentusiast! Elsker jul <3 <3
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 28. november 2010 #15 Skrevet 28. november 2010 Og den første Harry Potter filmen gir meg også julestemning I tillegg til de gamle Narniaseriene, og den første filmen
La vita è bella <3 Skrevet 28. november 2010 #16 Skrevet 28. november 2010 Love Actually The nightmare before Christmas Og så må jeg se Karl Bertil på julaften
**Lykke** Skrevet 29. november 2010 #17 Skrevet 29. november 2010 Tre nøtter til askepott og Grevinnen og hovmesteren
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 29. november 2010 #18 Skrevet 29. november 2010 Åååå.....er så koselig med jul.... Nå som adventstida kommer, blir det Jul på Månetoppen på hele familien, tenker jeg -koselig å sitte sammen med ungene og se Ellers er jeg også veldig glad i mange gamle norske filmer, som Tante Pose, Bussen, og ikke minst Fjols til Fjells! -Og en ikke full SÅ gammel film, men litt gammel den og: "Skulle det dukke opp flere lik, så bare ring", er jo bare fantastisk morsom den og, spesielt med rollefiguren til Aud Shcønemann. I år blir det vel ikke så mye TV-titting på meg på julaften, da står jeg nok på kjøkkenet mye av dagen siden vi skal ha slekta hit i år...men ellers pleier Disney-klassikerne, Tre nøtter til Askepott og Reisen til Julestjernen å falle i smak denne dagen Av nyere filmer synes jeg The Holiday er en romantisk og koselig film å se i jula. Men sett bort ifra at det er mye fristende å se på i jula, så prøver vi å være bevisste på å ikke la TVen være det som samler oss. Vi velger NOE vi vil se på, og velger bort endel annet, ellers kan man fort bare bli sittende og sittende foran TV. -Svitsjer man litt rundt, så er det garantert hele tiden noe man kan ha interesse av å se... Vi fokuserer på å bruke kvalitetstid med hverandre -som kjernefamilie, men også med andre i familien eller venner, og gjør hyggelige ting sammen -spiller spill, leker, leser, er ute på tur, hører på musikk eller baker/lager noe sammen. Mmmm....koselig med jul, altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå