Gå til innhold

Mann som har flest "venninner"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er egentlig en rimelig maskulin mann.

Han har endel kompiser men etter at vi fikk familie, er det ikke så ofte han går ut sammen med dem lenger. De ringes i ny og ne og det hender vi besøker dem og familiene deres

Han har likevel alltid en tendens til å gå best overens med damer.

På jobben hans har han mange damer som han forteller om.

Jeg "kjenner" dem alle og ser overhodet ingen av dem som trussel.

De er så glade i mannen min.

De skryter til meg over hvor kjekk han er å prate med og at han er så snill og grei. De har ikke særlig kontakt foruten på jobb og under felles jobbaktivteter.

I går traff jeg en av disse jobbdamene hans og han la ut i det vide og brede hvor kjekk mannen min er og at hun nå savnet de dype samtalene deres ( min mann er på kurs noen uker nå..)

Satt og tenkte på deg her en dag. Han går faktisk alltid best overens med damer. Han flørter aldri og de er bare "venner", men likevel.

Hva er det da? Vanlig dette eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min har to venner, og resten venninner, de fleste av dem skryter til meg om han. Stoler 100% på han, for dette er trossalt venner, jeg har jo mange mannfolk til venner, så hvordan kan jeg klage ;)

Men likevel da, tror egentlig det er normalt til tider, å komme bedre over ens med det motsatte kjønn. Om du stoler på han, så ta det som det er, vennskap :)

Skrevet

Mannen min er også en maskulin mann, men han har også mange jentevenner. Synes det er helt greit, og flere av dem har også blitt blant mine gode venner.

Så om han vil dra til en venninne for å spille spill og drikke vin, og jeg ikker orker å bli med, er det helt greit for meg at han drar alene. Er jo alltid med mannen hennes også, så har ikke noe grunn til å ikke stole på han. Deilig å ha huset for seg selv noen kvelder;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...