Gå til innhold

11 uker og først nå kommer symptomene........


håperpåvinterbarn

Anbefalte innlegg

føler jeg er litt omvendt enn andre her inne. jeg er 11 uker på vei, og først den siste uken har jeg virkelig kjent symptomer på at jeg er gravid. uggen og det føles som om jeg har spist et tonn mat, selv etter et mindre måltid. Våkner om morgenen av at magen føles ut som jeg har vært på festmiddag og forspist meg....føler meg rett og slett stappmett, selv før jeg har spist.....men, så er jeg småkvalm, og da hjelper det jo å spise ;) hehe...litt artig det her, siden jeg har vært symptomfri (nesten) helt frem til nå...leser jo at det er nå det liksom skal avta, kropen min er rar. Jeg vet det er en peanøtt inni der, for den så jeg på ultralyd i uke 8+4 :) men da kunne jeg ikke kjenne noe til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forresten...jeg forvirrer alttid meg selv med den tidsregningen...jeg er i ellevte uke....ikke elleve fullgåtte uker ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært heldig med å slippe unna kvalme og sånt....inntil i går! Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min, er 10+5 dager nå, og spydde flere ganger i går. I dag er formen bare helt BLÆ! Om det er omgangssyke eller pga graviditeten, aner jeg ikke. Jeg vet bare at det er innmari slitsomt når man har vært så "høy i hatten" :P hehe..

 

Var på ultralyd på fredag, og så et veldig friskt og aktivt foster med fin hjertelyd og alt var som det skulle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...