Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Flere som er som jeg?? Vil gjerne høre hvordan du fant det ut, har du utviklet evnen og hvordan??
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 To alternative som har fortalt at jeg er healer. Visstnok skal det være så sterk evne at jeg kan heale meg selv. Aldri prøvd evnen og ikke interesserer jeg meg for å gjøre det heller.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Ja, jeg har nok evner. Var på et gratis timeskurs en gang, og der vi blant annet ble satt sammen parvis, og skulle prøve å sende god energi til den andre/heale. Jeg gjorde som jeg ble bedt om, og mannen ble skikkelig svimmel og måtte gå ut å trekke frisk luft. Jeg fikk vite av kurslederen at jeg var en naturlig healer, og at det som skjedde med mannen var noe som kunne skje. Jeg har ellers ikke prøvd ut healerevnene mine, men vet at jeg har evner i retning av det overnaturlige. Har sett mange som går igjen ulike steder, blant annet det forrige stedet vi bodde, der jeg så noen i hvert fall ukentlig, kjenner veldig godt der hvor det er negative energier og jeg har også opplevd flere ganger å kjenne hvor andre har vondt når jeg har tatt på dem, ved at jeg selv får vondt samme sted. Jeg har også ofte visst på forhånd hva jeg skal bli spurt om til eksamen(!!!), så er nok litt synsk også. Jeg har hatt to-tre ubehagelige opplevelser med det overnaturlige, som omtrent skremte vettet av meg, men ellers er det en naturlig del av livet mitt. Har tenkt mye på at jeg burde utvikle evnene mine, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram - og så har jeg ikke helt motet til å stå fram som en healer, synsk eller hva jeg nå måtte være. - Men vet at det er masse overnaturlige evner i min nordnorske del av familien, blant annet en som var en kjent healer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå