Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Hva er det som gjør at sex kan framskynne fødsel? Penetrering? Er det noe med sæden?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 noe i sæden som modner livmorhalsen;) vi hadde masse sex og plutselig var jeg der, i full fødsel hehe;)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Ja, det var det jeg trodde.. Men, hvis han ikke kommer inni meg da? Vil det ikke skje noe da tro?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 you need his sperm baby;) det sa jordmora iallefall:)sæden om modner, ikke annet...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Ahaa! da vet jeg hva mannen skal få høre når han kommer hjem;) har nemlig ikke fått meg noe etter at jeg hadde en natt med type falske rier etter forrige gang vi hadde sex. Da fikk mannen min skrekken.. Hehe.. Takker og bukker for svar;) HI
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 prostaglandiner i sæden modner livmorhalsen ja, men det skal MYE til for å merke effekt- er ikke nok med en runde eller to liksom... (selv om mange liker å tro det)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Si det til mannen min;) hehe.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå