Miztery Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 1. Film med Sarah Jessica Parker som kommer hjem til kjæresten for å være der i jula, det skjærer seg totalt, og det hele ender med at hun blir sammen med broren hans.. Hvilken film? 2. Hva heter Janus' søte kolleksjon i ulle og silke for babyer? 3. I hvilken sammenheng snakker man om "det keltiske kors"? 4. Hvem synger "Let it snow, let it snow, let it snow" aller best? 5. I hvor mange dager er det fullmåne? Og til slutt et bonus spørsmål; Har man noensinne funet ut hvor ananas ringer?
Miztery Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2010 Næh? Er det? Jeg vet svaret på alle jeg.. ) Alle utenom det nederste i alle fall.. Også ser jeg nå at jeg har skrevet ulle, men mente ull..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Orker ikke google nå. Men til det siste spørsmålet ditt så kan jeg svare at jeg ikke vet hvor ananas ringer, men hørt ananas biter:) Men hvem er det ananas biter?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Huff, ja, det høres skummelt ut når ananas biter!
Monajenten Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 1. The Family Stone! Den er koselig:-) Er ikke så veldig lenge siden jeg så den faktisk, kanskje i fjor jul, hehe;-) .....kremt, ferdig:-p
Miztery Skrevet 27. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2010 Grunnen til at jeg laget quizen var det første spørsmålet.. Men så googlet jeg det og fant svaret selv.. Har lyst til å se den igjen, nå snart, håper noen skal sende den før jul i år også!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Du leder forresten med et poeng, Monajenten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå