Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Jeg irriterer meg grønn på hvordan hun oppdrar ungen på, og det medfører selfølgelig at jeg irriterer meg grønn på ungen også! Hun legger opp til at ungen skal sutre og gryle for ingenting.. Kan jo ikke si det høyt, jeg har ikke noe med hvordan hun oppdrar ungen sin. Jeg vil jo så gjerne like ungen men jeg klarer ikke være samme plassen som di to! Har så vondt av det, for jeg vil virkelig at vi skal kunne finne på ting sammen også med barna våre.. Hva kan jeg gjøre for å endre på dette?? Noen som har samma greia??
Sweet Amber Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Hvordan legger hun opp til det? Hvis du har en bedre måte så SI det til henne. Ikke bare si at "du legger opp til det" Men si hvordan hun gjør det og hvordan du mener at hun kan gjøre det anderledes. Kunne jo hende at hun ikke er eksperten på alt, slik VISSE selv tror at de er.... Hvis du helt alvorlig mener at du ikke kan si hva du mener til en venninne så må du enten kutte henne ut (fordi hun selvsagt ikke vil ha falske venner som bare plages over henne og hennes barn) eller revurdere denne meningen...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 jeg vil gjerne vite hvordan man legger til rette for det? slik at jeg ikke gjør det selv..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Nå har hun holdt på lenge, men når ungen får klar beskjed om å ikke gjøre noe h*n vet h*n ikke har lov til, så begynner h*n å suttre og liksomgråte, da mor sier ¨åå stakkar lille vennen min osv dulle dull. Eller hvis faren gir beskjed til ungen noe h*n ikke har lov til så begynner h*n å suttre og mor sier: stakkar lille venn, kom til mamma, pappa er bare dum. Etter min mening da får hun ungen til å suttre mer en nødvendig, når jeg gir en beskjed til min unge så hjelper det ikke suttre for h*n vet at det ikke er lov å det hjelper ikke gråte. Og det med far, når en av foreldra gir beskjed mener jeg at det ikke skal sies slik til en unge, er foreldra uenige så snakk da med hverandre ikke si til ungen at ¨pappa er dum¨! HI
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Hun venninna di får jo faren til å se dum ut i barnets øyne. Hun kan ikke være gó! Æsj, liker ikke slike mødre:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå