Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Han kunne tenkt seg at du hadde passet EE cup...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Jeg hadde sagt jeg kunne tenkt meg en større pikk, kan du gro en til meg??
Sweet Amber Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Da hadde jeg ledd meg skakk og så hadde jeg forklart at jeg kunne tenkt meg at han passet en bukse som var 30 i livet....
Tante Blås Squaw Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 "Fanken også, jeg som bruker F!"
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Da får du førr hælvette gå å finne dæ nåen me d! Så hadde han vært utn sex og puppa i laaaang tid etterpå, førr så å få vite at æ aldri kom t å føle mæ 100% komfortabel ilag me han ever igjen....
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Jeg hadde blitt glad for da hadde jeg tenkt at han var veldig glad i mine store pupper som jeg ikke er så veldig glad i selv...hehe...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Da hadde jeg sagt: " Ja, betaler du?"
Lammelåret Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 Virkelig? Du ønsker silikon i puppene for at han skal få oppfylt drømmen om store pupper?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 Antakelig ikke det mest konstruktive man kan gjøre, men jeg hadde blitt lynforbannet og fartalt ham hva jeg gjerne vil at han skal endre på med kroppen sin.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #11 Skrevet 27. november 2010 Nei nevnte at jeg kunne tenkt meg å ordne puppene mine, da sa han at han elsker meg som jeg er men EE ville blitt kremtoppen på kaken liksom, Må si jeg ble forbanna og målløs
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #12 Skrevet 27. november 2010 Da hadde jeg ledd fordi jeg vet at det bare hadde vært tull!
Lammelåret Skrevet 27. november 2010 #13 Skrevet 27. november 2010 Hva så? Han setter bare ord på mange menns drøm! Gjør det samme selv, davel!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #14 Skrevet 27. november 2010 Forbanna idiot! Slikt sier man jo bare ikke, selv om man kanskje mener det.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #15 Skrevet 27. november 2010 Jeg fortalte det til venninnen min og hennes mann igår, han ble helt sjokkert for jeg har jo fine D cup nå, litt henge pupper men de er fyldige og jeg er slank, har aldri i mitt liv fått høre at jeg trenger å gjøre noe md puppene, så reagerer på at typen min vil at jeg skal forandre på meg, selv om jeg har større sjanse for å få brystkreft... "Kan da ikke være så farlig hvis mange damer gjør det.." Sukker..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #16 Skrevet 27. november 2010 Jeg har ikke det problemet da jeg bruker E-cup (finnes det EE?).. Jeg hadde derimot blitt ganske sur om han hadde sagt noe om at han skulle ønske jeg kunne passet inn i en C-cup..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #17 Skrevet 27. november 2010 Jeg sa til ham "sorry for jeg ikke er bra nok for deg" da jeg viste et bilde av en dame med E cup og han sa ja det var najs.. Nå ble han lei seg da, men det får han bare være.. Jeg er fryktelig lei av å hrøe fra alle hvor flott jeg er forutom han når det gjelder brystene mine..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #19 Skrevet 27. november 2010 Var det ikke du selv som sa du kunne tenke deg å fikse puppene da? Jeg fikk noenlunde samme svar og reaksjon fra min da jeg sa jeg hadde lyst til å legge inn silikon for å bli større (hadde B/C cup), men jeg ble bare glad for at han var enig i at det ville bli fint. Den stakkars mannen din vet jo ikke nå hva han skal si og ikke.
Ikkenonick Skrevet 27. november 2010 #20 Skrevet 27. november 2010 Nei men, dumme dame da. Det var DU som sa du ville fikse puppene dine, han spilte med her og trodde faktisk du ønket større pupper og sa noe han syntes. Hva i alle dager er så ille med det? Du tok opp temaet, du er klart ikke fornøyd med puppene dine, get over it!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #21 Skrevet 27. november 2010 Så han ønsker seg at du skal få nakke- og ryggproblemer? Den størrelsen kvalifiserer faktisk til brystreduksjon på det offentliges regning!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #22 Skrevet 27. november 2010 Hvorfor spørre mannen hvis han ikke får lov til å ha en mening???
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #23 Skrevet 27. november 2010 Greit å si sin mening en å nærmest fryde seg over det viser ikke akkurat at han er så fornøyd med meg, vil ha en mann som liker meg for den jeg er!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #24 Skrevet 27. november 2010 Ja, men han sa jo at han elsker deg akkurat som du er, men at sånne pupper gjør det lille ekstra. Da jeg spurte mannen min om hva han mente om at jeg ville ha silikon, sa han så pent at jeg hadde "anlegg for store pupper", og at det ville bli kjempefint. Det var jo sant. Jeg visste jo det selv. Sannheten var at jeg hadde to tomme lefser til pupper, som godt kunne fylles opp en hel del. Så jeg ble jo ikke sur på han fordi han faktisk var enig med meg. Heller glad for at han ikke var i mot det. Forresten vil jeg heller ha en ærlig mann enn en dott som ikke tør å si hva han mener. Hva var det mannen din frydet seg over? At du vil ha større pupper? Det gjorde min også. Ikke noe galt i det:) Så slutt å bruk det mot han at han er enig med deg. Han sa jo at han er fornøyd med deg! Nå blir han bare enda mer fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #25 Skrevet 27. november 2010 Da hadde jeg ledd høyt og lenge. Han er glad i mine små og komenterer det om jeg har lagt litt på meg, for det første som vokser er puppene. Han liker mine små, og jeg hadde sett veldig rar ut med så store pupper. Tror ikke jeg hadde klart å stått rett engang, siden jeg er så lav som jeg er. Selv er jeg ikke noe glad i mine egene pupper, så jeg er veldig fornøyd at de ikke er store. Store nok til at man ser jeg har pupper, men jeg får aldri problemer med rygg eller nakke. De er heller ikke i veien for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå