Gå til innhold

hva het dette juleprogrammet som gikk for maaange år siden... hun juleverten

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde masse bondt hår, krøller tror jeg.

Hun var vel i ett rom, hvor hun gjør litt av hvert..husker ikke hva..., som har med julen å gjøre...og sender oss juleprogrammer..hvis dere skjønner?

Kan bare huske ett lite klipp.. da har hun pakket inn 9-10 gaver og stabler gavene oppå hverandre på ett bord eller noe, mens hun navngir hvem gavene er til... som er noen barn som kommer til henne...

Husker ikke om disse barna kommer innom i hver episode...men iværtfall ved juletider..

mulig de er der nesten hele tiden...og kanskje lager julepynt o.l med henne...

ja, jeg tror kanskje de er der hele tiden... vet noen hvem jeg mener? hva hun heter og hva det juleprogrammet het for noe?

jeg tror også hun liksom prøver å gjemme disse gavene så barna ikke skal finne de før jul.. Mulig det heller ikke var så mange barn som 9-10. kanskje bare 5-6... husker ikke..

hjelp meg noen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vertshuset den gyldne hale?

Jeg så aldri det programmet men fikk de assosiasjonene når du sa julevert...:-)

Skrevet

nei..vertshuset den gyldne hale, er de vel mange mennesker i ett hus... er ikke de ett slags hotell eller noe?

er ikke det jeg mener...

her er det snakk om én dame som underholder litt sammen med noen barn..og sender små juleprogrammer...som f.eks de her musene som går gjennom ett hus for å komme frem til ett juletre eller hva det nå enn var..og møter på en katt... som sier "skal ikke spise mus jeg, det er jul ama" eller noe i den duren... og den ene musen kjører rundt i en lekebil og synger men nettene ble lange og kulda setter inn....og en henger på en julekule...osv osv....

Det var så koselig.. tror jeg må ha vært i 8 års alderen, eller rundt der ett sted da dette gikk den julen... så det var vel kanskje rundt 1989,1990...???

hjelp hjelp

Skrevet

Høres ut som det som går på julaften, eller barnetv i romjulen... ikke noe adventsprogram... kan det være Eli? Hun fra Portveien 2?

Skrevet

det var sikkert ikke noe advendtskalender... for det er ingen av de som står på den lista der... nei, jeg vet ikke akkurat NÅR dette ble sendt. var muligens i romjula..

hun har laaangt hår..tror jeg. Og hun er en av de mest kjente "eldre" skuespillerne vi har nå til dags.. :D spiller vel mye teater også tror jeg

Skrevet

Lise fjelstad heter hun..kom på det akkurat nå...

vet dere hva slags program jeg skal frem til da? :D

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...