Gå til innhold

vært en tur på føden idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja etter å ha vært på skøyteskolen og leid carawelle som vi skal prøvekjøre til imorra kom jeg på at jeg ikke hadde kjent noe liv fra snuppa imagen i løpet av hele dagen...

prøvde å drikke kaldt vann og spise riskrem med jordbærsaus og fortsatt ingenting.. tenkte ho sov godt og prøvde å dytte og sånn på magen men ingenting... da ringte jeg føden på SØF (ikke der jeg skal føde altså) og ble bedt om å komme en tur... for er normalt med veldig mye spark på denne jenta her...

ingenting på vei ned og ingenting på venterommet.. legger meg til registrering og DER våkna ho og begynte å skyve og sparke som bare det... hmm kællen måtte spørre jordmora han om det var de greiene på magen min som foråsaka det siden ho ble veldig aktiv brått når det kom på... hmm typisk tenkte jeg da.. men men godt å få sjekka det en gang for mye enn en gang for lite... ble også tatt en ul og det så bra ut der å...

men registreringa viste også noen tak i magen og jeg blir spurt om det gjorde noe vondt i magen men nei egentlig ikke.. hadde vært litt sliten i magen idag men ikke mer enn det... de var ille nyskjerrige på om jeg hadde vondt.... hmmm.. jaja... er 36 uker på mandag for de som lurer...

er jo ett hjertebarn i magen min så greit å være på sikre siden...

ha en fortsatt fin kveld alle sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...