Gå til innhold

han innrømte det:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten baby på 7 mnd som er ganske krevende, men alldeles nydelig!:D

Jeg har klaget litt på min kjære at jeg syntes han gjor for lite husarbeid og lek med barnet(går heller på jakt og andre ting(han har fri noen mnd nå) ), og da klaget han på meg at jeg kunne gjort mere(men jeg gjør MYE!)

Idag tenkte jeg "du skal få stå opp med barnet og jeg skal endelig få sovet litt" det gjorde han:)

Jeg stod opp klokken 10 og det første han sa var "jeg skjønner nå at du ikke får gjort mere, jeg har prøvd å gjort noe nå, men det er jo umulig..." hoho, da måtte jeg le litt;) Endelig skjønte han at det er ikke bare bare...det er fulltime jobb med barn;) Han unnskyldte seg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at dere kan la vær å bite hode av hverandre og har felles forståelse av situasjonen!

Skrevet

ja, var litt glad for at han turte innrømme det:) jeg vasker, henger opp og bretter klær, vasker kopper og rydder, går daglig tur med barnet, handler, lager 5 måltid til barnet...alt tar tid..har ikke tid å vaske huset hver dag:)men det er aldri rotete hos oss, det takler jeg ikke;)

Skrevet

En positiv ting dersom dere har samme syn på standarden hjemme. Ja til mye pappaperm!

Skrevet

ja hverken han eller jeg "tåler" rot:)men av en eller annen grunn forventer han mere av meg enn jeg klarer å "gape" over, men nå er det slutt på det gitt;)

Skrevet

Om du mener det er en fulltidsjobb å være hjemme med en baby på sju mnd har du ikke særlig sterk tilknytning til arbeidslivet.

Skrevet

er du mor 23:46?

klart det er fulltidsjobb å være hjemme med barn, du er på "vakt" hele tiden og de krever full oppmerksomhet..noen er selvføgelig rolige og bare ligger der du legger dem i timesvis, men ikke alle gitt...min lille kunne ligge rolig i 3 minutter før han måtte ha meg der...

ikke HI

Skrevet

er du mor 23:46?

klart det er fulltidsjobb å være hjemme med barn, du er på "vakt" hele tiden og de krever full oppmerksomhet..noen er selvføgelig rolige og bare ligger der du legger dem i timesvis, men ikke alle gitt...min lille kunne ligge rolig i 3 minutter før han måtte ha meg der...

ikke HI

Skrevet

for en idiotisk kommentar 23.46. Barn er forskjellige. Når jeg leser slike kommentarer som du lirer av deg så tenker jeg at du enten ikke har barn, at du har noen veldig stille og rolige barn eller a du ikke følger opp barna dine slik du burde.

Mine to små propeller er ialle fall en fulltids jobb ganger 4!!!!!!!!

Skrevet

må si meg enige med de to siste her, det er virkelig en fulltidsjobb å ha barn, om det er 1,2 eller flere..!

Skrevet

Så hvilke jobber er det dere har da?

Skrevet

Det er absolutt fulltidsjobb å være hjemme med barn... er ikke snakk om åssen jobb man har... sånn utenom! Men det er vel en grunn til at man har permisjon et år? Etter dette er vi i jobb igjen men barna i bhg! Hadde barn hjemme vært null stress å ikkeno jobb hadde vi ikke hatt permisjon med hatt med babyer på jobb!

Skrevet

Og når de runder året, da er de ikke noe jobb mere?

Skrevet

så bra at han innrømmet det!

skulle ønske typen min fikk en uke alene med minsten, så hadde nok han også forstått litt mer.

Han krever ikke at alt er på stell, er nok meg selv som krever det, men man får virkelig ikke gjort mye om man vil ha seg en liten pause i løpet av dagen.

Før fikk jeg dårlig samvittighet om jeg sov en time samtidig som mini, men det gjør jeg ikke lenger, for jeg TRENGER det!!!

og jeg blir så mye blidere!

Før jeg fikk barn kom jeg hjem fra jobb, satt på en vask, småryddet og fikset litt etter middagen.

Nå?

hoho!

Alt går jo i ett, ungen er snill og rolig altså, men man løper jo som en strikk mellom unge, kjøleskap, vaskemaskin, soverom, wc( om man får tid...dusje,hva er det? ) osv osv....

¨Gjelder vel å strukturere hverdagen litt, få noen rutiner og ikke skulle gjøre alt på en dag, det har hjulpet meg hvertfall.

Skrevet

Å være hjemme med baby er F E R I E!! Herlig ferie med lang frokost, late dager og mye sløving, lek og morro. Er ikke mye jobb å være hjemme med baby:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...