Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Hvor vondt er det? Jeg tenker både på selve trekkingen, og tiden etterpå...
Gjest Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Ikke noe spesielt vondt synes jeg. Det blør endel, da. Lurt å tygge på en slik gassbindsbit neddi såret en liten stund. Fikk god virkning av 2 paracet for å si det sånn da )
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Man får bedøvelse, så syntes ikke det var spesielt ille - med unntak av den visdomstanna jeg måtte trekke på sykehuset fordi den var såpass komplisert at den måtte knuses før de kunne plukke ut bitene. Knusinga som var verst:)
Sweet Amber Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Mest ekkelt, ikke så vondt. Hadde en ukomplisert trekking av visdomstann jeg da. Tok et par minutter bare. Begynte å gjøre vondt etter 2-3 timer. Var ganske ille samme kvelden og deretter litt vondt i 4-5 dager. Ikke noe spesielt å hyle om med andre ord. Brukte en kombinasjon av ibux/paracet for å dempe det.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Å trekke den er ikke noe vondt, man blir ganske godt bedøvet:=) Men dagene etterpå kan være litt smertefulle. Jeg har som regel fått utskrevet noen sterke smertestillende tabletter som jeg har brukt etter behov. Har trukket to og operert ut to, var verst når jeg måtte operer de ut
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Stemmer i med de andre her, selve trekkingen gjør ikke vondt (nå har jeg riktignok fått bedøvelse begge gangene). Bare forbered deg på en litt ubehagelig "knakelyd"...den syns jeg var verst. For meg begynte det å gjøre vondt når bedøvelsen gikk ut, og dette varte gjerne til neste dag, da var det greit. Men smertestillende hjelper veldig på, og min tannlege skrev sågar ut resept på Ibux 600 mg sånn i tilfelle. (Siste gangen brukte jeg dem ikke, kun paracet.)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Lurer på det samme selv...Har en visdomstann som er på vei opp, men jeg kan ikke se for meg at det går ann å trekke den nå. Men den har brutt opp tannkjøttet mitt så det er veldig sårt og vondt. Hvor lang tid kan det ta før den kommer såpass langt opp at det går ann å trekke den? Har hatt det sånn noen mnd nå og kan ikke tygge på den siden engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå