Sebbelita Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Tenker kanskje det skal være noe litt ekstra da? Eller? Trenger forslag, mangler lillejulaften og julaften (til gutt)
Koala *g07* Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Gutten min får Knerten på julaften. Jeg velger litt større gave denne dagen, og den går innenfor det han får i julegave sånn sett.
mamman til to gutter Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Jeg har vokst opp med pakkekalender og vi fikk alltid en bok på julaften. Bøker er alltid fine gaver og noe av baktanken var selvfølgelig at da hadde vi noe å holde på med den dagen. Jeg viderefører den tradisjonen til mine barn. (Selvom vi stort sett har så mye planer på julaften at det ikke er tid til å lese noen bok...)
Fire småtroll Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Ingeting, på julaften får de julestrømpe og det er liksom siste gaven på kalenderen I strømpa ligger det litt snop, gjerne en liten rosineske og litt frukt, en liten leke (minste legoesken e.l.) pluss et aktivitetshefte.
Gjest Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Doras jul befinner seg der i år. Jeg fikk alltid en bok når jeg bodde hjemme hos mamma og pappa, i tillegg til julestrømpe på senga.
~sjiraff~ Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Har så praktisk julekalender at på juleaften får de nye pynteklær )
bobbo72 Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 I år; Pynt (julenisser) til å henge på juletreet, og julestrømper. Har ikke store ting denne dagen i kalenderen, for de får evighets nok på kvelden :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Kaptein sabeltann lommebok (gutt 4 år)
Jenny-penny Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Dora spill til DS'en. Tidsfordriv og en del av julegavene hennes:) hun er snart 6
ny vestfold Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 lillejulaften aktivitetshefte,og julaften ny kjole.Hun har ikke hatt pakkekalender før,men får det i år pga hun går på diett og sjokoladekalender funker da dårlig.hun får noen dyre ting,som hun trenger nå frem til jul,og får ikke kjempestor gave av meg på julekvelden.og det vet hun.hun får onepeec i flece på julekvelden hun er 7år.
lure Skrevet 28. november 2010 #11 Skrevet 28. november 2010 Her har frøkna sendt ønskeliste til nissen, bare jeg som vet hva det har stått på den siden jeg må skrive hehe. Når vi våkner på julaften er det kun pakkene fra nissen som ligger under treet. Da lager vi varm kakao, fyrer i ovnen og sitter på gulvet rundt treet og pakker opp de pakkene. Så herlig å se gleden over de pakkene. (sån utpå dagen legger jeg pakker til/fra oss under treet) Så da er det ikke så farlig hva som er i strømpa eller kalenderen den dagen. Men i Strømpa er det gjerne litt frukt/kosebamse/blad/hårpynt som passer til julekjolen og i kalenderen sjokolade.
Vipsenmamma Skrevet 28. november 2010 #12 Skrevet 28. november 2010 Da får hun DVD'en Robin Hood - hun er 6 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå