Gjest Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 ...for siste gang som gravid... hehehe... Knallhard jobbing det gitt !! Termin om 2 uker, så regner med å spare neste klipp til etter at magen er borte. Forhåpentligvis funker bekkenet bedre også.. ))
mamma til lillingen Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Gratulerer! Jeg måtte stålsette meg for å barbere leggene i dusjen her en dag, lenge siden sist gitt! Men ser ikke for meg å ligge på fødebenken med en hårete legg i hver retning, så i fall noe skulle skje før helga måtte jeg ta høvelen fatt. Har forøvrig ikke hatt problemer med tåneglene, jeg bare pirker de av, lettere enn å sikte med klipperen
Gjest Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Verdensproblemer... hehehe... Sprayer Veet-hårfjerningsskum på beina jeg, bare å spyle av i dusjen, så tørker jeg litt hardt med håndkle etterpå.. ) Verre med de "edlere deler"... *sukk*.. Mannen får ta seg en omgang der neste uke... hehehe...
*Darkspotted* Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Off, dette skal jeg prøve å få gjort i dag. Samt å barbere bena og stusse litt nedentil. Og TO dager til termin XD Haha, det kommer til å ta laaaaaaaaaang tid og vedder på at om jeg hadde blitt sett hadde folk ledd seg ihjel Er altfor mange ukene siden jeg gjorde alt dette sist. Jeg er jo blitt en skog altså! MÅ ta det idag. *huff*
NiT&miniputt Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Sukk.. Jeg prøvde igår, men er jo en pine å nå ned! Måtte bare le av meg selv og gi opp! Tror faktisk jeg vil bruke de pengene jeg egentlig ikke har på en pedikyr nå altså, kan ikke komme med klør og rester etter den neglelakken som er igjen fra sist jeg nådde ned! Hehehe.. Måtte bare le av meg selv etter det ihuga forsøket, jeg måtte ha sett helt latterlig ut! Gruer meg skikkelig til å ta leggene også og "stussen" og, men nå må det til! Har jeg ikke hatt sensitiv hud skulle jammen jeg prøvd meg på den spraygreia!
NiT&miniputt Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Sukk.. Jeg prøvde igår, men er jo en pine å nå ned! Tror faktisk jeg vil bruke de pengene jeg egentlig ikke har på en pedikyr nå altså, kan ikke komme med klør og rester etter den neglelakken som er igjen fra sist jeg nådde ned! Hehehe.. Måtte bare le av meg selv etter det ihuga forsøket, jeg måtte ha sett helt latterlig ut! Gruer meg skikkelig til å ta leggene også og "stussen" og, men nå må det til! Har jeg ikke hatt sensitiv hud skulle jammen jeg prøvd meg på den spraygreia!
mamma til lillingen Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 For min del er "dusken" en tapt sak, den skal få lov til å vokse så mye den bare vil, for er ikke sjangs at jeg når eller ser noe som helst der nede. Er noen uker siden jeg klarte å rydde litt opp der sist, nå har jeg gitt opp helt å prøve. Mannen bryr seg heldigvis ikke, og satser på at ingen av de som skal ta i mot barnet får problemer av den grunn.
littlefairy Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 godt det er flere som har gitt opp "dusken"! ble nesten litt nervøs for at jeg var den eneste som bare ikke klarer å ordne ordentlig opp der nede... det er vel helt normalt å føde ut fra en jungel?? hehe... mannen bryr seg heldigvis ikke her heller Det er lettere med de tåneglene hvertfall, hehe
littlefairy Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Godt det er flere som har gitt opp "dusken"! ble nesten litt nervøs for at jeg var den eneste som bare ikke klarer å ordne ordentlig opp der nede... det er vel helt normalt å føde ut fra en jungel?? hehe... mannen bryr seg heldigvis ikke her heller Det er lettere med de tåneglene hvertfall, hehe
Anetere Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 Hahaha, nå lo jeg godt Har også hatt problemer med tåneglene. Brukte en halvtime her om dagen, men de ble borte etterhvert. Nedentil står det værre til med! Har barbert meg i blinde de siste mnd. Som sagt det er ikke lett å klippe plena når man ikke finner hagen... Bena får jeg fremdeles til en stund til (håper jeg)
Gulljentene Skrevet 28. november 2010 #11 Skrevet 28. november 2010 Risikosport å ta bikinikanten/deler av dusken, ja Prøvde det for en drøy uke siden, ble litt blodbad på ene bikinikanten, så den skal få vokse seg jungelfin til baby er ute, he he Tok og vokset legger og lår hos salong for halvannen uke siden, så avventer med dette også til etter at kulen er borte. Av mystiske årsaker vokser nesten ikke tåneglene mine!!! Kun stortåneglen som MÅ tas innimellom. De andre tror jeg slites litt bort av seg selv. Jeg griner nesten når jeg skal ta på sokker og støvletter nå Magen min kommer neppe til å synke innen fødselen heller siden jeg er 39+2 nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå