Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Legger igjen kommentarer på andres blogger.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Reklameres gjennom facebook, twitter, blogglisten.no, nib, hobbyforum. Skal du reklamere for bloggen din bør du finne nettverk og forum som kan ha potensielle lesere til bloggen din (ut i fra hva den handler om). Meld deg inn i blogglisten, bli venner med andre bloggere som har samme interesse som deg, finn forum der du kan reklamere litt, ja det er egentlig mange muligheter. Men det kommer jo også litt ann på åssen blogg man har, når det gjelder hvor lett det er å markedsføre bloggen sin. Hvis du klarer å skaffe deg følgere med egen blogg, er det en kjempe fordel hvis de også legger deg ut på deres side også. Man får gjerne en del treff gjennom andre bloggere man blir fulgt av.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Takk for svar. Det som er at dette er en anonym blogg så kan ikke legge den ut på facebook akkurat, hehe. Hva bloggen handler om, tja, den handler om det å være overvektig. Og det er meg det
Lammelåret Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Søk opp forum for overvektige og andre nettsider for og om overvekt. Det er en start. Og her..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Dette er nib: http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/
Lammelåret Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Interiør, ja, ikke rart jeg ikke hadde hørt forkortelsen før. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #11 Skrevet 27. november 2010 http://cellulitterogkaramell.blogspot.com/2010_11_01_archive.html Jeg er helt ny, så den er helt i startfasen. Har aldri hatt blogg eller lignende før.
Lammelåret Skrevet 28. november 2010 #12 Skrevet 28. november 2010 Gratulerer så mye med blogg! Bildet tok tid å forstå, jeg trodde først det var en tunge i åpen munn, :-) Synes det er morsomt at du er selvironisk i beskrivelsen av hvorfor du blogger, humor er pluss! Her er min lille blogg: http://snakk.klikk.no/flere_tema1/foreldre/b/wwwlammelretbloggno/default.aspx ~ ta gjerne turen innom!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #13 Skrevet 28. november 2010 Du var flink til å skrive, har du alltid vært det eller har du blitt bedre etter å ha skrevet blogg? Det var en gang i tiden jeg også hadde de ferdighetene. Men etter mange år borte fra fantasiens verden har jeg glemt mange av mine skrivekunster. Jeg kjenner jeg er mer usikker på hvordan jeg skal forklare ting og må lenge smake på ord og settninger. Ser du har en del reklame på bloggen din, tjener du noe på det?
Lammelåret Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 Det var hyggelig sagt! Jeg har jobbet med å få godt språk, det kommer ikke helt av seg selv. Jeg har skrevet mye annet enn blogg og all skrivetrening kommer godt med, særlig om du er bevisst hvordan du skriver og legger merke til hvordan andre skriver og bygger opp tekstene sine. Om du en gang har vært flink til å skrive ligger det i deg og kan hentes fram igjen, bare sett igang, du! Jo mer du skriver jo mer produseres i hodet ditt av ord og vendinger. Dessuten hjelper det en god del å lese mye av all slags litteratur, blogger, reklame osv. Alt hjelper til å bli bevisst. Det er Klikk som tjener på meg, jeg blir bare utnyttet.. Vurderer å gjøre Klikkbloggen til en henvisningsblogg siden mulighetene der er få, det er reklame der og den er godt bortgjemt. Går det framover med deg?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #15 Skrevet 30. november 2010 Ja tror det går greit med meg, håper på lesere snart, er skremmende å være så brutalt ærlig om min egen kropp, hehe. Jeg leser en del bøker, men har tatt en pause nå, for blir alt for oppslukt.
Lammelåret Skrevet 30. november 2010 #16 Skrevet 30. november 2010 Når du snakker om bloggen din må du fortelle litt om den slik at folk blir nysgjerrige på å lese den. Spesielt i tråder der mange legger ut link til sin er det viktig å skille seg ut. Navnet på bloggen din er litt annerledes, det er bra!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #17 Skrevet 30. november 2010 Ja skal huske på det Takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå