Gå til innhold

Hva er "normal" pris på klipp hos frisør???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisør for første gang med guttene i dag (3 og 6 år) har i alle år klipt dem selv med maskin, men i dag tok vi en tur til frisøren over gata for å ta en skikkelig juleklipp!!!!

(er veldig tidlig ute i år med alt som har med jul å gjøre)

Men jeg ble litt overrasket over prisen.... Dette er da to gutter som hun kanskje brukte 15 min på hver å klippe... det var ikke helt avskrekkende altså... men jeg hadde regnet med 100-150kr pr barn...

Prisen ble derimot 240 pr barn.... =))

Men nå har ikke jeg noen priser å sammenligne med heller da...

Hva er egentlig vanlig pris ppå barneklipp????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler 150,- for skikkelig klipp av mine 2 barn. For meg koster det 550,-. Anser det som normale priser... 240,- per barn er dyrt!

Skrevet

Jeg syns det høres ut som en grei pris. Vi betaler omtrent det samme.

Skrevet

240 er dyrt?

Vi bor i Oslo, og betaler nesten 400 for barneklipp.

100 kr for barneklipp? Det kostet det vel ikke da jeg var liten en gang. Men du kan sikkert få det til den prisen på Grønland, men kjenner en del som ikke har vært helt fornøyde..hehe:)

Skrevet

Det syns jeg ikke var dyrt. Her koster det mellom 250 og 450,-.

Skrevet

Ok, tusen takk for svar =) Var egentlig det jeg regner med at det var omtrent den prisen det lå på for det meste.. Som sagt, synes ikke det var helt avskrekkende heller... bare litt overraskende =)

God lørdagskveld =)))

Skrevet

Vel, jeg var hos frisøren med min gutt på snart 4 år på torsdag, og måtte ut med 350,- !!! Syns det er helt sykt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...