Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Tenkte jeg skulle finne på noen aktiviteter sammen med barna før jul, gjerne noe vi kan lage sammen til jul (borsett fra standar ting som julekaker). Hva gjør dere sammens med barna før jul, jeg trenger litt inspirasjon:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Vi lager pepperkaker og pepperkakehus hvert år, alltid like koselig! Også lager vi litt julelenker og julekurver innimellom. Passer på å få med oss julegateåpning, noe barna synes er veldig stas! Hører mye på julemusikk, og koser oss sammen
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 I tillegg til pepperkakebaking og sammensetting av pepperkakehus, så pleier barna å være med på pynting av huset før jul. Julegaveinnpakking (med kakao og julemusikk....) kjempekoselig! Pleier også å få med oss minst en julekonsert/teater i desember. Hender vi deler oss hvis noe ikke fenger den andre. I fjor var jeg og jenta på Malin&Celine i Trondheim, mens pappa`n og gutten var på Jul med Gråtass. I år skal de være med besteforeldrene på konsert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå