Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 For noen måneder siden sa oldemor til ungene våres, at hun kom til å ta med alle barnebarna sine til syden.. (til en plass hun og mannen ofte drar). Om foreldrene ville være med, så fikk de kjøpe egne billetter, men barnebarna skulle hvertfall (ifølge henne). mine barn er 1 og 3 år, og jeg fikk ANGST. Vil ikke være "slem" mot dem (og føler at de ikke kommer til å forstå meg om jeg sier nei), men aldri i livet om jeg tørr å la så små barn dra til syden uten at vi er der. Utifra svarene i den andre tråden, så håper jeg at de fleste forstår og kanskje har samme mening som meg? hehe.. redd for å bli oppfattet som vanskelig og hysterisk når det kommer til svigerfamilien min. Men nevnte dette for mannen min nå, og han var heldigvis enig! Må legge til at dette er ganske "unge" oldeforeldre, som er veldig oppegående og koselige mennesker, men likevel.. hadde ikke fått ro eller søvn i det hele tatt, om de skulle blitt med, hehe
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Ble litt blanding av besteforeldre, oldeforeldre, barnebarn osv her, men dere skjønner vel hva jeg mener Altså besteforeldrene til min mann, som vil ta med oldebarna sine.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Det hadde ikke vært aktuelt med våre barn. Hvor mange unger skulle de liksom ta med seg?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Hehe, nei hun kan jo ikke bare si at nå tar jeg ungene, hadebra:) Si nei du, det ville jeg også gjort. Sender ikke ungene mine vekk til syden med en gammel dame og hennes gamle mann og ukjent antall andre unger:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Aner ikke hvor mange barn hun hadde tenkt å ta med seg.. men om hun skulle tatt med de jeg vet at hun har, så blir det da hvertfall 6 kanskje.. i forskjellig alder.. Om de har planer om å ha med seg flere voksne, aner jeg heller ingenting om.. Men det hadde ikke hatt noe å si for min del.. så lenge ikke jeg og/eller min mann hadde blitt med, så får heller ikke de ta med barna våres, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå