Gå til innhold

mensmurringer??


<3 meg og den lille <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en del menssmerter. Har vært veldig plaget med sterke smerter under mensen, og det er helt like smerter nå, men nå kommer de i tak avogtil.. Jeg merket det på torsdagen som var (fikk positiv test dagen etter), og hadde ikm i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er i uke fem og har menssmerter som kommer og går, ikke like sterke som når jeg har vanlig mens, men dog er de der likevel. Litt småengstelig er jeg innimellom - håper den lille spiren klorer seg skikkelig fast!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også, murringer og oppblåst i magen. Akkurat som sist. Ja, enig. Håper at den lille spiren klorer seg skikkelig fast. Er 6 uker i dag, og da begynner jo hjerte å slå. Hadde SA i des 09, Så jeg er overlykkelig, samtidig som jeg har en liten frykt i meg. Men troen er mye sterkere en frykten.

Kos dere masse, dere som har oppdaget den lille hemmligheten i dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også mensenmurring, og veldig ømme bryster. Jeg hadde en ma april 2010, så er jeg er veldig lykkelig men er også veldig redd for at vi skal oppleve det samme igjen! vi skal på ultralyd om 14dager, så nå krysser jeg alle fingrer og tær og håper vi kan se ett hjerte som slår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg også. føler meg skikkelig oppblåst og murringer. Har aldri hatt noen smerter i forhold til mensen før. men 3-4 dager før forventet mensen begynte murringene, det har vært av og på hver dag siden. Jeg er nå 5 uker på vei. (om riktig beregnet)

 

Fortsatt liv der nede. Får mer ømme bryster etter hver dag som går og tisser i ett sett :-) koselig er det jo. å kjenne at det er noe der nede.

 

Gratulerer alle sammen, forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her. testet positiv for noen dager siden!! første gang og har prøvd lenge, så endelig! jeg har også mensenmurringer av å til og veldig ømme bryster. du skriver at du er 6 uker i dag,men hva er det? er det babyen som er 6 uker eller er det mor som er 6 uker, siden babyen ligger 2 uker etter. når man sier hvor mange uker man er på vei, er det bayens eller mors uker man snakker om.¨? veldig forvirret for ingen svar å få...

 

håper på svar:)

lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...