Monajenten Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Han har spurt minst 140 ganger, men jeg ANER faktisk ikke hva jeg skal ønske meg. Prøver å komme på om det er noe jeg trenger, men nei... HJELP?
It's all about me Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Jeg har ønsket meg noe fra Moods of Norway eller klokke.
Zitro Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 En klassisk, tidløs veske jeg kan bruke på arbeid. Så den må være stor nok til å romme papirer, lunchboks, harddisken min og masse annet (skrot??) man alltid må ha i ei veske.. he, he... :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Vi er så lite romantiske at vi vurderer å kjøpe en sånn ergorapido-støvsuger sammen... ellers kan man ønske seg: sko, ullcardigangs, ullstrømper til kneet, bøker, musikk, mer sko, parfyme, bodylotion man bruker, hudpleieprodukter, mer ull, ulltepper som er stilige... Spørs jo på hva slags prisklasse man snakker om også.
Monajenten Skrevet 27. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2010 Takk for mange gode forslag:-) Tøysetipp: Jeg ønsker meg forlovelsesring jeg da, men det får jeg ikke:-p Har gitt grei beskjed om at jeg ikke vil ha noen ringer før jeg får det, får jeg har allerede fått to, så syns det er nok:-p
Tøysetipp Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Han har tydligvis ikke skjønt greia! Først gir man én ring som et tegn på hva som comes next.. Deretter gir man en forlovelsering. Og etter det er det fritt frem til å gi så mange diamantringer man har lyst til...
Monajenten Skrevet 27. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2010 Gidder du å ringe han eller?? :-p Jeg maser og maser og det funker dårlig, haha:-D Tror jeg bør slutte etterhvert;-) Det kommer, det kommer sier han! Men jeg er utålmodig;-)
Fire småtroll Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 Jeg ønsker meg en uanstendig dyr og lukseriøs dundyne og nytt sengetøy. Han må gjerne kjøpe til seg selv også, så begge sider av senga blir fornyet Men jeg ønsker meg også en ny parfyme, smykker, skinnveske, vintertøy (trenger en ny gore-tex bukse og det koster jo skjorta), eller rett og slett en haug med penger på reisesparebøssen vår så vi kanskje kan klare komme oss på den kjæresteweekenden vi har planlagt i 4 år men enda ikke kommet oss på...
Arb.ledig husmor Skrevet 27. november 2010 #11 Skrevet 27. november 2010 Ny regnbukse, og dunkåpe, og dundyne.. Eg ønsker meg heller ikke så mye..vil helst at mannen ska være kreativ, for eg syns det er kjipt å alltid få det man har sagt at man har lyst på. Til 30 års dagen min fikk eg noe han hadde funnet på selv, en medaljong m bilde av døtrene våre inni, og utenpå (framsida) var forbokstaven min, og bakpå stod d Hilsen Malena og Serina, og datoen min :-)
Fjerteberte Skrevet 27. november 2010 #12 Skrevet 27. november 2010 Englebarnsmykke fra eva&englebarna =)
Tante Blås Squaw Skrevet 27. november 2010 #13 Skrevet 27. november 2010 At han klarer å slutte å røyke.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 27. november 2010 #14 Skrevet 27. november 2010 Kubus lysestake med plass til 4 lys. Sort utgave!!! Ja takk!!
camilla^ Skrevet 27. november 2010 #15 Skrevet 27. november 2010 Jeg ønsker meg spark i år. Sparket masse til jobb i fjor, og merket i fjor igjen at barne/ungdomsspark er litt for lav for meg.
Vilja<3 Skrevet 28. november 2010 #16 Skrevet 28. november 2010 Jeg ønsker meg et lite kamera til å putte i vesken (har speilrefleks, men er så tungvindt å drasse med rundt) Så ønsker jeg meg en ny parfyme, god ansiktskrem og bodylotion, devold ull, bergans allværsjakke, bergans fleecejakke, nyeste Bjørn Eidsvåg plata, treningstøy og kaffimaskin.
husmus &2 Skrevet 28. november 2010 #17 Skrevet 28. november 2010 Blå blå, du har ikke en link til den Bergans ullkåpen? jeg har sagt at jeg ikke vil ha noe, men kanskje den kåpen kunne ha vært noe... Eller, jo, jeg ønsker meg Ken Follett, Fall of Giants.
Monajenten Skrevet 28. november 2010 Forfatter #18 Skrevet 28. november 2010 Masse gode forslag her, tusen takk:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. november 2010 #20 Skrevet 28. november 2010 Erru rar Mona?! Kommer du ikke på hva du vil ha i julegave? Makan. Haha. Forøvrig ønsker jeg meg egentlig det samme som deg.. gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå