:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 jeg syns han er heit, på en smart og morsom måte men han blir aldri nevnt i kjekke menn debatene.
Teline Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Han er hvertfall morsom når han parodierer Stoltenberg
Mor Løvehjerte Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Nei, strengt tatt ikke, men det er noe ved alle smate menn, og gjerne mer ved dem enn ved lavpanna hunks.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2010 ja det er sant og boken hans "kinaresturangana" er dødskul. lesten for 1 år siden eller noe og husker den enda og jeg leser jo ca 1 bok i uka så det er ikke mange jeg husker så lenge etter på. han er søt på en litt nerdete måte. det liker jeg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2010 ja du har et poeng der. nesten alle smarte menn blir kjekke og de tradisjonelle hunksa som ikke har noe fornutig å komme med får ikke jeg spesielt mye lyst på ihvertfall. hm... så hvor møter man smartingene hen?
flypapir Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Om det er Are Kalvø du vil treffe får du ta turen til Grønland...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2010 men han er gift, og jeg har ingen ting mot gifte menn, men konene dems har ofte noe i mot meg. så jeg lar være
meg & to små vampyrer Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 He he, jeg syns ikke alle smarte menn blir kjekke. Men så syns jeg heller ikke man kan gå etter noen bare fordi de er kjekke. Mange ting er mye viktigere enn kjekkhet. F.eks. lik humor, verdier, politisk ståsted (trenger ikke være likt, men greit om man ikke er totalt motsetninger) og sånt. Og nå er jeg helt seriøs altså.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2010 ja, men nå man snakker med en person, og den personen er smart, hyggelig, omtenksom og du liker den. da bli han kjekkere av seg selv, selv om du ikke tenkte "oj, så kjekk" når du så han første gangen. jeg tenker foresten aldri "oj, så kjekk" når jeg ser noen. jeg vet ikke om folk er kjekke før jeg kjenner dem... haha.. jeg har en foreleser som apselutt ikke er kjekk, men helt normalt kjedelig utsendemessig, men han er utrolig morsom og smart og entusiastisk. og det hjelper jo masse. men han er også gift. folk det er vits i å samle på ser ut til å være gift
Gjest Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 Hadde definitivt falt for sjarmen hans:)) Men sånn reint utseendemessig er han ikke direkte "heit" i mine øyne.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. november 2010 #11 Skrevet 27. november 2010 Jo, men blir ikke alle man liker litt ekstra litt ekstra kjekke? Det gjør de for meg:) Jeg kan se folk som er kjekke som jeg ikke kjenner. Ikke noe problem det altså! Ja, gifte syns jeg du skal holde deg unna. he he.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 27. november 2010 #12 Skrevet 27. november 2010 Nei, det syns jeg ikke, selv om han er smart og morsom. Jeg digger humoren hans og har lest mange av hans bøker, men jeg blir likevel ikke tiltrukket av sånne menn. Jeg lever i en tro at de sikkert er morsomme, med mye intelligent humor, men at de må være dørgende kjedelige og uromantiske i et forhold.... Jeg tar helt sikkert feil og er veldig forutinntatt nå. Men kjenner noen fyrer som er av samme typen, men som ikke er like spennende på andre områder... sikkert derfor jeg har den oppfatningen. Men utseendemessig syns jeg han er kjekkere enn mange av de andre nordmennene som blir nevnt i "kjekke menn" debattene
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 27. november 2010 hehe... så artig hvordan menn tiltrekkes du av da vestlandsfanden? sånn i personlighet altså
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2010 Forfatter #15 Skrevet 27. november 2010 haha... totalt uheit faktisk så hva er din totaleheite person? (si en jeg vet hvem er da)
Mom2Two Skrevet 27. november 2010 #16 Skrevet 27. november 2010 Okay, kan si en som de fleste synes er totalt uheit, men som jeg av en eller annen grunn synes er skikkelig heit! Hehe... Piers Morgan.. *venter på pepper*
Mom2Two Skrevet 27. november 2010 #17 Skrevet 27. november 2010 Helt sikkert fordi han er litt drittsekk og arrogant. Det irriterer meg noe innmari, men av en eller annen grunn så tiltrekker det meg. Gggrrr...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 27. november 2010 #18 Skrevet 27. november 2010 hmm,, jeg tiltrekkes av sånne som mannen min jeg men vet ikke hvem jeg kan sammenligne han med. Men for all del, jeg digger Are Kalvø, jeg blir bare ikke tiltrukket av han
meg & to små vampyrer Skrevet 27. november 2010 #19 Skrevet 27. november 2010 Uff.. Da syns jeg pinnekjøttmannen er mer i rett spor. Men mistenker at vi er på samme linja uansett da. Ha ha. Ut fra beskrivelser å dømme. Bra vi ikke bor samme sted og er single begge to. Eller, egentlig så hadde du klart deg helt ypperlig da, siden jeg ikke gidder å sjekke opp folk. Late meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2010 Forfatter #20 Skrevet 27. november 2010 han er jo ikke en stygg kar. men det er noe med drittsekk og arrogant som jeg ikke finner spesielt tiltrekkende... hehe men men da slipper vi å sloss over samme mann i det minste. mine menn (altså de smarte, morsome og søte) de fins det jo ingen av. og de få som fins er gift og de forblir gift. det er et hardt liv
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2010 Forfatter #21 Skrevet 27. november 2010 haha,... du har jo din kar, så du er en av de irriterende damene som har tatt de få bra menna som fins. egentlig liker jeg deg litt mindre bare pga av det.... hehe
lille sprelle Skrevet 27. november 2010 #23 Skrevet 27. november 2010 utseendemessig - tja hjernen hans vil jeg gjerne ha på besøk når som helst!
meg & to små vampyrer Skrevet 27. november 2010 #24 Skrevet 27. november 2010 Herregud, da, lammis, det var jo bare flaks... Ikke nøye planlagt, hadde ikke tenkt å få barn eller gifte meg jeg egentlig da. Så er bare å bli med fremmede menn hjem , kanskje du har like flaks. Ha ha, verdens dårligste råd faktisk.
RødRev Skrevet 28. november 2010 #25 Skrevet 28. november 2010 Han er morsom og sjarmerende, men på ingen måte hot. Kanskje hvis han hadde adoptert hele utseende til Stoltenberg, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå