Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Jeg er sliten etter en lang dag på badeland med småen, og vet ikke om jeg orker å gjøre noe mer idag. Vurderte å se litt på tv, men går det noe bra der idag da?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Hmm, i kveld ligger mannen på sofaen og sover. Mens jeg er utålmodig og vil ha mini ut:) Det er jo finalen av Skal vi danse i dag, ellers syntes jeg ikke det går noe gøy på tv på lørdagene lengre.. "/
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Min mann er ute å drikker idag. Kjedelig :-P men enig med deg, før var det masse gøy på tv hele helgen, men nå er det ingenting lengre! Hi
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 sitter hjemme å er små sur for mannen er ute å drikker
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Jeg slapper av på sofaen med cola og restene av ungenes lørdagsgodt mens jeg ser på min første episode av skal vi danse for denne sesongen.. Mannen er i dette øyeblikk i "gamle" huset og overlater det til de nye eierne. Kjempegodt å kun konsentrere seg om vårt nye hus:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Har fyrt i peisen så det er brennheit her, så da sitter jeg på pc`en og døser.. Lader opp til jobb i morgen, koser meg med litt vin og vurderer om jeg skal gå å se etter om det finnes noe på tv`en.. Enten det eller så kan jeg alltids rydde litt, men det frister ikke akkruat nå..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 Jeg og fryser. Har fått frost i hele meg! Brrrr.. Hi
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 Venter på bestilt mat og skal se film.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #11 Skrevet 27. november 2010 Skjønner at rydding ikke frister på en lørdagskveld ! Vurderer å bare krype til sengs og lese i en bok til eg sovner. Hi
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #13 Skrevet 27. november 2010 Sitter her mens mannen sover på sofaen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå