Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sliten etter en lang dag på badeland med småen, og vet ikke om jeg orker å gjøre noe mer idag. Vurderte å se litt på tv, men går det noe bra der idag da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, i kveld ligger mannen på sofaen og sover. Mens jeg er utålmodig og vil ha mini ut:)

Det er jo finalen av Skal vi danse i dag, ellers syntes jeg ikke det går noe gøy på tv på lørdagene lengre.. "/

Skrevet

Min mann er ute å drikker idag. Kjedelig :-P men enig med deg, før var det masse gøy på tv hele helgen, men nå er det ingenting lengre! Hi

Skrevet

sitter hjemme å er små sur for mannen er ute å drikker

Skrevet

Jeg slapper av på sofaen med cola og restene av ungenes lørdagsgodt mens jeg ser på min første episode av skal vi danse for denne sesongen..:P

Mannen er i dette øyeblikk i "gamle" huset og overlater det til de nye eierne. Kjempegodt å kun konsentrere seg om vårt nye hus:)

Skrevet

Har fyrt i peisen så det er brennheit her, så da sitter jeg på pc`en og døser.. Lader opp til jobb i morgen, koser meg med litt vin og vurderer om jeg skal gå å se etter om det finnes noe på tv`en.. Enten det eller så kan jeg alltids rydde litt, men det frister ikke akkruat nå..

Skrevet

Jeg og fryser. Har fått frost i hele meg! Brrrr.. Hi

Skrevet

Venter på bestilt mat og skal se film.

Skrevet

Skjønner at rydding ikke frister på en lørdagskveld ! Vurderer å bare krype til sengs og lese i en bok til eg sovner. Hi

Skrevet

Sitter her mens mannen sover på sofaen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...