Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Det er kommet opp en sak jeg brenner for og vil kjempe for, og tenkte å bruke noe som når mange, FB. Men hvordan?
Mor Løvehjerte Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Hvis du står i "Hjem-modus", så står det "Opprett en gruppe" i venstre kolonne. resten tror jeg er selvforklarende.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2010 Takk :-) Fant etterpå ut at det alt finnes en side, men shit au, det gjør ikke noe med flere. Har sendt invitasjon til alle vennene mine også.
Mor Løvehjerte Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Akkurat! Ja, der kan det være litt av hvert å ta tak i!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2010 Det holder at den blir værende der den er, og det i seg selv viser seg å være vanskelig å få til. Største og eldste skolen i bydelen (ca 100 år gammel), i vekst, nyoppusset for flere titalls millioner, er ikke plass til elevene andre steder... men det er en flott næringstomt og noen politikere har fått den glupe ideen at å legge den ned er lurt. Uten et eneste holdbart argument. Deres beste kort er at det ikke later til å bli så stor folkevekst, men hallo...? Er jo her det er mest folkevekst i hele byen...grrr.... *kjenner løvemammaen våkner og brøler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå