Gå til innhold

barbert ikke barbert stussing ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste jenter har de siden 80 tallet barbert seg eller frisert musa inkludert undertegnede .

Nå leser jeg at dette er ut. Moten nå er å la det vokse fritt visstnok.

Hva gjør dere damer ?

Hilsen

Glatt barbert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det glatt barbert hele tiden, føler meg mere fresh da :o)

gubben liker også bedre når det er glatt barbert :o)

Skrevet

Her veksler det mellom fri vekst, stussing og glatt. Jeg er på ingen måte påvirket av moten, men gjør akkurat det som måtte passe meg til enhver tid.

Skrevet

Barbert, men en liten stripe er igjen :)

Skrevet

leste det i ett eller annet magasin tror det var Vouge

HI

Skrevet

Jeg er også glattbarbert, før hadde jeg en liten stripe men etter jeg traff mannen i mitt liv er jeg glattbarbert

Skrevet

Jeg er barbert under og på sidene. Hår oppå.

Skrevet

Har alltid barbert men latt det være igjen en stripe som stusses. Ble så frustrert under ene svangerskapet over at jeg ikke så noe mens jeg barberte pga stor mage at jeg bare tok vekk alt (glatt). Det ble ikke populært her i gården. Han sa noe om at han fikk følelsen av at det var en unge. Han ville ihvertfall at det var noe hår der:) Nå har jeg sjeldent tid med tre små, så på vinteren lar jeg det vokse vilt en stund før jeg gjør noe med det:)) Mye mer nøye på sommeren med hele kroppen.

Skrevet

Min erfaring er at menn liker best glattbarbert, så det har jeg vært de siste 10 årene.(Vært singel tre år av de, så da var det jo noen...hihi)

Skrevet

Glattbarbert :)) Og det liker jeg best at mannen også er. Når våre da glatte....møtes ;D....blir det veldig mye mer følsomt :))) Prøv, så forstår dere hva jeg mener ;D

Skrevet

Enig med anmonym 21.06

Mye mer følsomt uten hår.

Liker heller ikke å få hår i munnen =)

Skrevet

Helt glatt, men kjenner det er veldig vanskelig nå for tiden.. Kan jo ikke se noen ting:s

Skrevet

Helt glatt, men kjenner det er veldig vanskelig nå for tiden.. Kan jo ikke se noen ting:s

Skrevet

helt enige, glatt er best. Og jeg nyter sexen bedre da, er mer "nærhet" føler jeg.

Eneste minuset er at jeg må barbere meg så og si hver dag ellers for jeg nupper og blir rød under sex.

Skrevet

Dere som er helt glattbarberte, har dere også synlige indre kjønnslepper?

Ikke noe galt i det, altså:)

Jeg har det og synes alt blir litt FOR synlig da.... rødme...

Skrevet

Ikke pokker om jeg barberer meg nedentil.

Stusser når jeg føler for det...

Skrevet

Stusser gjerne, men glattbarbert er utelukket.

Føler meg som en liten drittunge naken da. Har nok av selvtillit ovenfor mannen, det er ikke det det går på, men ser jo ut som et barn når det er helt glatt.

Skrevet

tar å vokser bort alt hver 5-6 uke :) har tenkt å gjøre det hele svangerskapet også!

barbering bare klør å klør når det vokser ut! anbefalet voksing på det sterkeste!! :))

er bare vondt de første gangene,om man holder det ved like så minker smertene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...