sandra84 Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Hvordan er det viss jeg kjøper en parfyme som koster over 200? Blir det mye ekstra å betale i toll da?
☆☆☆ Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Ja, det blir ekstra, det som er surt er at gebyrene gjør prisen stiv på små summer. Husker ikke beløpet..
Einige Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Det er ganske mye ja, så da ville jeg ikke kjøpt. Du kan regne det ut her: http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564.
Hera_75 Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Strawberrynet refunderer dine utgifter. De er foreløpig de eneste som gjør det. Du bare bestiller (og frakt er gratis der og!!), velger å få tilsendt rekommandert, da får du en hentelapp på posten og må betale for toll. Kvitteringen tar du vare på, skanner og mailer / fakser / sender til SN, og vips - en uke etterpå står pengene på din konto. Les mer på deres nettsider om hvordan man gjør det. Helt fantastisk, spør du meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå