SameSara Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Litt tidlig, er det ikke? Har pyntet litt til advent i dag, men å pynte til jul gjør vi 23.desember. Orker ikke å leve i julehus lenge før jula kommer
Ksenia & Anjem Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2010 Jegtar ned jula rett etter romjulen så tror ikke jeg blir lei =)
SameSara Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Tar det ned 2.nyttårsdag og 10 dager jul er nok. Advent først, så jul
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Ville kanskje ventet litt og kost meg litt med advent før jula kommer .
Bolla med 2 små <3 Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Ja det kan du Jeg pynter med masse lilla første advent, og når det er rundt 1 uke igjen til julaften, tar jeg bort det lilla og pynter med rødt istede
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 selvfølgelig kan du det. vi har pyntet både til jul og advent, lilla løpere på bordene, adventstake med lilla lys og nisser rundtom juledukene kommer vel på om 2-3 uker
Gjest Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Det har jeg gjort. Full jul unntatt treet og de peneste dukene. Liker ikke lilla, så går rett på julepynten.
La vita è bella <3 Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 Jeg sier JA! Har selv laga julevindu, hengt opp de to røde gardinene jeg har (dvs mamma gjorde det mens jeg var i byen) og har tatt fram litt nisser til stor glede for snuppa Kommer til å ta litt hver dag fram mot jul, jula er ute etter nyttår her i huset.
mokkasin og 2 blå Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 JA, så klart. Det har jeg gjort i dag og det ble så koselig.
lille sprelle Skrevet 28. november 2010 #11 Skrevet 28. november 2010 Du gjør selvsagt som du vil, men jeg synes det blir mer fest å ha advent før jul og så julepynten gjennom jul/nyttårshelgene.
stearin Skrevet 28. november 2010 #12 Skrevet 28. november 2010 Hehe, her er nissene godt plassert rundt omkring i leiligheten:)) Julestjerna har allerede hengt i vinduet flere dager. Det er vel ikke for tidlig da`? Men så skal jeg jo reise bort og bli borte nesten hele des. mnd.
Brava Skrevet 28. november 2010 #13 Skrevet 28. november 2010 Ja, selvfølgelig! Du kan gjøre det som passer deg:-) Jeg pynter alltid på denne tiden og eelsker julehuset mitt. Går ikke lei før uti januar;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå