Gå til innhold

Kan jeg pynte til jul i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt tidlig, er det ikke?

Har pyntet litt til advent i dag, men å pynte til jul gjør vi 23.desember. Orker ikke å leve i julehus lenge før jula kommer

Skrevet

Jegtar ned jula rett etter romjulen så tror ikke jeg blir lei =)

Skrevet

Tar det ned 2.nyttårsdag og 10 dager jul er nok. Advent først, så jul

Skrevet

Ville kanskje ventet litt og kost meg litt med advent før jula kommer .

Skrevet

Ja det kan du :) Jeg pynter med masse lilla første advent, og når det er rundt 1 uke igjen til julaften, tar jeg bort det lilla og pynter med rødt istede :)

Skrevet

selvfølgelig kan du det. vi har pyntet både til jul og advent, lilla løpere på bordene, adventstake med lilla lys og nisser rundtom :) juledukene kommer vel på om 2-3 uker

Skrevet

Det har jeg gjort. Full jul unntatt treet og de peneste dukene. Liker ikke lilla, så går rett på julepynten.

Skrevet

Jeg sier JA! :P Har selv laga julevindu, hengt opp de to røde gardinene jeg har (dvs mamma gjorde det mens jeg var i byen) og har tatt fram litt nisser til stor glede for snuppa :) Kommer til å ta litt hver dag fram mot jul, jula er ute etter nyttår her i huset.

Skrevet

JA, så klart. Det har jeg gjort i dag og det ble så koselig.

Skrevet

Du gjør selvsagt som du vil, men jeg synes det blir mer fest å ha advent før jul og så julepynten gjennom jul/nyttårshelgene.

Skrevet

Hehe, her er nissene godt plassert rundt omkring i leiligheten:)) Julestjerna har allerede hengt i vinduet flere dager. Det er vel ikke for tidlig da`?:) Men så skal jeg jo reise bort og bli borte nesten hele des. mnd.

Skrevet

Ja, selvfølgelig! Du kan gjøre det som passer deg:-)

Jeg pynter alltid på denne tiden og eelsker julehuset mitt. Går ikke lei før uti januar;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...