Gå til innhold

Tvillinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som har fått tvillinger som ikke har flerbarnsfødsler ellers i familien? Er kanskje litt overtroisk, men er mye kvalm, har vært det i flere uker. I tillegg har jeg drømt at jeg får tvillinggutter og min mor ble spådd av en venninne, som spurte om hun skulle bli bestemor (dette var før det var offisielt) for hun så tvillinger når hun spådde.....:-/ Blir litt nervøs jeg..... Skal på tidlig ultralyd om 12 dager.....Er veldig spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!! Lykke til:-) Jeg har ikke tvillinger men det høres jo litt koselig ut:-)

Skrevet

Ja, det blir veldig spennnede å se :-)

HI

Skrevet

Jeg venter toeggede tvillinger og har absolutt ingen tvillinger i min familie. Er visse "grupper" man kan tilhøre som øker sjangsen for tvillinger og jeg tilhører ingen av disse. Så forventet absolutt ikke og skulle få den beskjeden :).

Skrevet

Så gøy da, det er ikke sånn at jeg ønsker meg tvillinger av hele mitt hjerte, det viktigste er at det er et friskt barn i magen min :-) Men, tvillinger hadde vært gøy det!

HI

Skrevet

Ikke fullt så gøy å gå tvillinggravid, er et risiko svangerskap.

Jeg var veldig heldig fødte i uke 37, ble ikke lagt inn underveis heller.

Mange føder for tidlig, og er lettere å miste med fler i magen.

Det jeg savner mest er egentid med hver baby, jeg er mye alene med de og et større barn.

Er kos med tvillinger, men en god del mer å gjøre også.

Skrevet

Er ikke altid like moro med tvilling svangerskap, man veter seg to herlige barn, og kan sitte igjen med skuffelse og et stort tap (eller to store tap)

Tvilling svangerskap er risiko faktor.

Selv mistet jeg tvillingene våres i for tidelig fødsel. Så viser det seg at dere skal ha tvillinger, forlang god oppfølging!

Skrevet

Ja, jeg har som jeg sier egentlig bare lyst på 1 barn til å begynne med, så derfor blir jeg litt smånervøs av drømmen min og det som moren min ble spådd :-) Men, man må bare ta det som kommer! Blir litt svett av å tenke på meg selv som tvillingmor.....:-)

HI

Skrevet

Jeg har født toeggede tvillinger. Hadde et ukomplisert svangerskap og fødte etter igangsatt fødsel til termin. Begge veide godt over 3 kg. Så det kan gå helt fint:) Mye jobb,da...

Ikke no tvillinger i familien

Skrevet

Hva er det med damer som trur de får tvillinger så fort de kvalme?

Skrevet

Tenker det er ett ønske om tvillinger jeg da.

Skrevet

Vet du, jeg tror veeeeldig mange går til UL med et ønske om at det skal være to inni der.. Håper, ettersom man er ekstra kvalm, magen har vokst fort eller andre difuse symptomer på at det kan være fler.. Men de aller aller fleste får jo "bare" et barn og er selvfølgelig glade for det. Stadi vekk ser man jo slike innlegg her inn av jenter som har tvillingfantasier. Så, HI, du trenger nok ikke å være så veldig spent, det er nok ganske sikkert bare en inni der, men selvfølgelig, det ER lov å drømme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...