Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Gikk bort i intimhylla på apoteket og så to forpakninger, dene ene den vanlige canestensalven og ved siden av en pakke som het klotrimazon Mylan 1%. For meg så det ut som det var det samme greiene (virkestoffet), men forskjellig leverandør. Den var jo billigere, så jeg rasket den med meg. Men nå står det på pakken at det er for fotsopp?? (Hva faen gjør den i intimhylla, da i såfall??). Pakningsvedlegget er allerede i søpla, så det kan jo hende den også kan benyttes på andre områder. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Du finner "pakningsvedlegget" felleskatalogen.no
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Her står det at disse to kremene er byttbare http://www.legemiddelverket.no/upload/93182/klotrimazol_hoering_av_opptak_%20paa_byttelisten.pdf Men hvorfor i all verden har du kastet pakningsvedlegget før du har lest det og brukt produktet?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 canesten har funket dårlig for meg tidligere så jeg har brukt en annen som legen ahr anbefalt står mot fortsopp på den også så du kan helt sikkert bruke den.. en kan bli immun mot virkestoff slik at det blir vanskleigere å bli kvitt derfor lurtå ta litt forskjellig har jeg fått intrykk av... lykketil
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Siden du lurer på det kan jeg godt ta meg tid til å skrive det: jeg tok ut vedlegget for å lese det, ble forhindret av min søte datter på 2 som hadde en liten krise, glemte vedlegget en stund og mannen min som var i ryddemodus rasket med seg det han kunne av "rask" og mitt pakningsvedlegg døde.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Du bør bruke vagietorie hvis du har sopp i skjeden (stikkpille) Eller få en resept på Diflucan (en tablett du svelger) fra legen, den er mye mer effektiv enn Canesten vag.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Canesten brukes jo også mot fotsopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå