Gå til innhold

Noen erfaringer?


Ays73

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 6+3 og startet forrige fredag med brun utflod som ga seg over helgen. Har vært hos legen og tatt HCG og de var stigende og normale. I går morges våknet jeg med brunt utflod igjen og natt til i dag kom det ferskt blod og en litt "stor" klump med blod. Ikke noe vondt og nesten ikke noe mere blod i dag. Er litt når jeg går på dog og tørker meg, men meget minimalt. Noen som har opplevd dette og at det gikk bra? Hadde en SA for 7 uker siden og ble gravid med en gang igjen. Opplevde en SA under mitt forrige svangerskap, men da viste det seg å være tvillinger og at alt var bra med den ene som i dag er 9 år :) Forskjellen fra denne blødningen og de andre er at denne begynte med brunt utflod og blør liksom ikke noe særlig mere. De andre gangene har jeg blødd i opptil 1 uke, og da snakker jeg om mengder som er mer enn en vanlig mens. Har ringt Rikshospitalet, legevakten, Volvat osv i dag, men ingen har mulighet for å gi meg en UL i løpet av helgen. Er virkelig helsevesenet i Norge så vanskelig? Skulle ha min 1. legekontroll nå til tirsdag hvor det skulle bli sendt inn henvisning til tidlig UL, men pga dette ikke er blitt gjort ennå, kunne jeg ikke bare komme inn til Riksen. Noen som har noen andre erfaringer med dette? For en som er bekymret er det jo evig lang tid å gå til mandagen for å få noe bekreftet.

Noen som har opplevd en SA med kun 1 dag blødning og ingen smerter? Kan jeg være så heldig at alt er bra der inne ennå? Håper virkelig noen kan dele erfaringer med meg selvom dette innlegget ble veldig langt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...