Gå til innhold

Litt skummelt- eller??


Min lille peanøtt vøtt:-)

Anbefalte innlegg

Jeg var på tidlig ultralyd i går. Jeg er 8 uker i morgen og i går så jeg hjertet slå. Det er jo ikke akkurat skummelt i seg selv. Litt overveldende bare....

Den siste uken har jeg har brunlig utflod, legen sa at jeg hadde en liten blødning nederst i livmoren og at jeg måtte regne med å blø i en ukes tid. Men så i dag blør jeg friskt blod.det er ikke så mye, bare rødt på papiret. Har ikke vondt i magen, bare små stikk slik det har vært hele tiden.

Skal jeg være bekymret eller bare ta det med ro?

Jeg hadde en spontanabort i sommer uke 6 og er nok ganske urolig på grunn av dette.

åååååh, skulle ønske det ikke var lørdag slik at jeg kunne ringe legen og sjekke hva han mente. håper noen her inne kan hjelpe meg??? eller hvertfall gi meg et råd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selv 9 uker på vei i dag- har akkurat det samme som deg. Har hatt brunlig utflod i et par dager nå. Tenkte å ta kontakt med lege på mandag her siden det er helg. Jeg har heller ikke vondt noen plass, men man blir jo veldig bekymret selvsagt. Så ingen råd eller fra denne kanten... Men det må da være litt betryggende å ha sett hjertet slå siden de sier at det går bra i 90 % av tilfellene etter at hjertet er begynt å slå.

 

Men lykke til og la meg høre hvordan det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det hele helgen har kommet litt friskt blod og jeg i går hadde mensaktige smerter, så ringte jeg legen i dag.

Han sa at han forsto at jeg er bekymret og sa han dessverre ikke hadde time til meg i dag, men at jeg kan komme i morgen. Så i morgen kl 10 får jeg svaret. åhhh, jeg håper det går bra. Jeg fortalte til foreldrene mine i går at de skulle bli besteforeldre for første gang og håper ikke jeg må skuffe dem i morgen.... gru-gleder meg egentlig. blir godt å få et svar, selv om jeg er litt redd for hva "dommen" blir....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare beskjed om å avvente og følge med videre og heller ta kontakt igjen om det ikke gir seg...Så ble ikke mye klokere av det gitt- må vel bare vente til UL i uke 17. Er jo en evighet til, er 9+2 nå... Ingen som har privat UL i området heller...Blir 2 laaange måneder. Men lykke til med deg "Min lille peanøtt vøtt:-)":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det blir innvendig UL hos gynekologen slik som på fredag.

enig i at tiden går innmari sakte, håper det ordner seg for deg også Påvei:-)

åååhhhh, skulle ønske det var i morgen nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kjempeglad!! tror ikke jeg kunne vært mer lettet. jeg har nettopp kommet fra UL og min kjære lille peanøtt er nå 16 mm og hjertet banker i beste velgående:-D

Hurra!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...