lilleeli Skrevet 28. november 2010 #26 Skrevet 28. november 2010 Kommer ei Svea her (mellomnavn - oppkalling - ikkje klart enda, men vi bruke bare fornavn tell vanlig). Storesøstra hete Nilja Ingrid. Like litt annerledese navn Lykke tell me dåkkers valg!
HF79 Skrevet 28. november 2010 #27 Skrevet 28. november 2010 Jo navn er artige greier det. Ikke lett å finne noe. Lånte noen biliotek bøker og vi satt her for noen uker siden og så igjennom de. Og vips så var det i boks. Siden jeg er halvt engelsk og samboer er norsk, så ville jeg ha et engelsk navn også. Så vi kom frem til Karoline Eara. Litt spesielt, slik jeg liker det.heheheheh.
Jentebaby 2011 Skrevet 28. november 2010 #28 Skrevet 28. november 2010 Tror det blir Linnea eller Lilly, evt kanskje Konstanse. Oppkallingsnavn: Lilly og Konstanse.
babymama88 *på overtid* Skrevet 29. november 2010 #29 Skrevet 29. november 2010 Jenta vår skal hete Sol Linea ) har vert klar ganske lenge Pappan ville ha sol, jeg Linea
babymama88 *på overtid* Skrevet 29. november 2010 #30 Skrevet 29. november 2010 Jenta vår skal hete Sol Linea ) har vert klar ganske lenge Pappan ville ha sol, jeg Linea
Sussi_med_nr.2 Skrevet 30. november 2010 #31 Skrevet 30. november 2010 For oss står d foreløpig mellom Mia og Amalie. Må se babyen før vi bestemmer oss helt. =)
sørlands-spire*HØYGRAVID Skrevet 30. november 2010 #32 Skrevet 30. november 2010 Jenny skal den deiligste og nydeligste jenta vår hete<3
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. desember 2010 #33 Skrevet 2. desember 2010 Snoker fra 2.tri jeg.. Sambo liker Martine best, jeg har veldig sansen for Adine. Ellers har vi 7 navn til på vår foreløpig liste, uten at vi egentlig har begynt skikkelig å tenke på navn!! Noe sier meg at vi får ei rampejente til, som kan passe til navnet Lotta ) Så det er også ett alternativ. Det er mange flotte navn! Har også sansen for de "uvanlige", men der setter sambo seg skikkelig på bakbeina Miriam liker jeg også, kom jeg på når jeg leste det her!
snuppaimagen Skrevet 2. desember 2010 #34 Skrevet 2. desember 2010 Våres jente skal hete Charlotte hvis hu passer til d
Gjest Skrevet 2. desember 2010 #35 Skrevet 2. desember 2010 Tror det blir jente, og jeg vil at hun skal hete Cornelia! Om det blir gutt så har vi kunn ett navn: Nicolai Liker også jentenavnene Natalie og Martine da..
januar mamma 2011 Skrevet 2. desember 2010 #36 Skrevet 2. desember 2010 Om det passer skal hu hete Johanne. Men kan jo endre seg når vi ser nurket. Fra før har vi Jenny og Jonatan med oss. Å Johannes på minnelunden. Så her har det gått i J hos alle sammen.
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 2. desember 2010 #37 Skrevet 2. desember 2010 Viss jeg hadde ventet jente så er Ronja høyt på listen. Mira er også pent!
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 3. desember 2010 #38 Skrevet 3. desember 2010 Nå får ikke jeg jente men hadde 3 navn klare sånn i tilfelle. Hanne, Rachel og Cassandra var våre 3 valg ang jentenavn. Jeg personlig hadde mye sansynlig gått for Rachel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå