Gå til innhold

guuuud så sliten jeg er!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kolapset etter jobb på mandag, var hjemme tirsdag og dro til legen på onsdagen.... hadde 125 i crp og positiv på streptokokker.... men jeg er helt slått ut.... gått på aposillin siden onsdag, sliter med dårlig matlyst og en SINNSYK hodepine!

føler bare for å surve ut!!

i tillegg har jeg en 3 åring, husvask og en lat mann....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi mannen beskjed om at du er syk og MÅ hile, han får ta seg av hus og barn og så går du å legger deg.

Han kommer ikke til å takke deg for at du sliter ræva av deg så han ikke trenger å gjøre noe. Og han kan ikke vite hvor sliten du er om du ikke sier noe. Ta ansvar for deg selv og din helse ved å gi han ansvaret for hus og unge for helgen

Skrevet

han vet nøyaktlig hvor sliten jeg er... men likevel dro han bort til noen venner... så her sitter jeg og 3åringen å ser på cartoon network...

Skrevet

Hvor finner dere disse mannfolka? Mannen min hadde ristet på hodet av sånne menn. Den hodepinen og streptokokker hadde jeg for noen uker siden, det var grusomt! Men jeg fikk masse deilig smertestillende i tillegg til antibiotika.

Skrevet

Det hadde jeg ikke godtatt,jeg hadde ringt at enten kom han hjem å var hjemme med guttungen eller han kom og hentet ungen og tok han med seg.

Du har lov å sette krav.

Og om han ikke kan skjønne og gidde og gjøre det hadde jeg nok vurdert hvor glad mannen min egentlig er i meg. For det høres ikke akkurat ut som han bryr seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...