Gå til innhold

Noen flere fra Bærum her?


Gutt09&Jente11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venter jente jeg også ja! Sandvika er jo ikke langt unna, kanskje vi får til et treff en gang? Skulle tro det var flere fra området her inne også:-) skal du føde på bærum eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virker ikke som det er så mange her :( litt synd da... men får jo en barselgruppe på sykehuset tror jeg? yes, har fått ett veldig godt inntrykk av jordmödrene på Bärum :) Så tror nok det går bra, men kan jo ikke si at jeg gleder meg veldig til födselen fordet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi i alle fall tre stykker her inne ;)

 

wow, ja, det må jeg si:) da får du nok å drive med tenker jeg, skjønner ikke hvordan jeg skal klare det med 2 stykker, hehe. Hvor gamle er barna dine?

 

Vi får barselgruppe gjennom helsestasjonen ja, men det jeg erfarte sist var at her i området er mange veletablerte og "godt oppi åra". De fleste var 35+ og hadde flere barn fra før, gjerne i skolealder. Det ble liksom en litt annen livssituasjon enn min, jeg var 26 år og førstegangsfødende. Heldigvis var der en annen på 30 år som var føstegangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det ja, her kommer dere nærmere og nærmere:) bra vi er flere!

 

du som er fra haslum; du har vel ingen kjennskap til haslum familiebarnehage?? gutten min skal starte der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er det jeg har fölelsen av og.. veldig lite av "unge" mödre i Bärum :S

Da er det godt vi har denne siden :)

 

Som förstegangsfödene föler man seg ofte litt "dum" med henhold til rare spörsmål :P haha... "er dette normalt? er det vanlig? etc etc". Så godt å ha denne siden hvor mange svarer, hjelper hverandre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vil si til Gutt09&Jente11 at du klarer med 2. Jeg synes det er mye koseligere med 2. Barna mine er tette bare 1,8 mellom, de leker sammen. Ikke sa stor forskjell om man har en, to. Ja, det blir nok ektra vask av klaer*).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...