Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Mange sier "en er null og to er ti". Er det sant? Så klart er det forskjell fra familie til familie, men sånn generelt, mye mer "stri" med to?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Her i gården, så var det ikke mer stri før minsten ble 2. Så var det et helvette i 1 år, og nå er vi tilbake på skinner igjen
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Tja....vil si vi hadde det ganske hektisk med en baby og en 2-åring. Det gikk i ett. Lite søvn og liten tid til venner og å pleie parforhold. Men vi vokste jo på det også. Man skal heller ikke glemme alt gleden to barn gir. Nå er mine blitt 3år og 5år. Og vi har det helt fantastisk. Så to små barn er ti, mens to større barn bare er to:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 tror det kommer veldig an på aldersforskjell på barna blant annet...her har vo to tette og det har vært travelt i begynnelsen ja, men nå er det mer hjelpa til hverandre og koser seg i hverandres selskap,,,ting må planlegges litt mer enn med bare en men at to er ti passer ikke i vårt tilfelle hvertfall--travelt ja men mest bare kos og glede ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Det er travelt med to tette synes jeg. Men det gjør ingenting, for det er utrolig koselig også. Jeg hadde gjort det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå