♥mamma♥alene til 3 Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Etter mange års ekteskap er det nå slutt. Er ikke formelt separert enda, og bruddet er bare uker bak i tid. Hva syns dere er ok? Hvor lenge bør man vente med å starte et nytt forhold/tenke på det? Har dette noe med respekt for x-mann/kone å gjøre? er barn i bildet.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Jeg tror jeg ville tatt det slik jeg følte det, hvis jeg fant en ny mann fort ville jeg satset men gått sakte frem Trenger jo ikke buse ut med ny type med en gang
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Synes det sikkert er lurt å være litt alene før man hopper inn i et nytt forhold. Det er sunt å være litt alene, og kjenne på det også.l
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Jeg er av en formening at det ikke er sunt for deg eller et nytt forhold å hoppe fra det ene til det andre. Når man har bodd med et annet menneske i mange år trenger man ofte å finne seg selv litt før man finner en ny partner. Det er også greit å vente en stund for barnas del, om man går inn i et nytt forhold så ihvertfall ikke dra denne personen med hjem for å møte barna på lenge. Jeg begynte først å se meg rundt etter 1,5 år og nå 6 mnd senere har jeg bare vært på noen få dates, har det ikke travelt egentlig. Men klart når man møter den rette så gjør man det, om det har gått 6 mnd eller 5 år liksom. Men ja viktig for barna at det går litt tid imellom. Om man har en baby så vil den jo ikke merke ting på samme måte som om man har en på 5 eller 10 da selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 HI her Spør egentlig generelt. For meg er det ikke aktuelt å treffe andre, men jeg er litt usikker på hva holdningene er til dette. Vet det ikke er et fasitsvar, men tenker en del på dette med x-mannen som nettop har flyttet ut og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det om han allerede nå leter etter noen. En ting er at det er sårt for meg, det er ikke viktig i seg selv, men jeg blir så knust at det går ut over omsorgen for barna... Er bare noen uker siden han plutselig flyttet etter å bare noen dager i forveien ha fortalt meg at jeg var den eneste i hele verden for han, og at han aldri kunne elske noen andre enn meg, eller noen gang tenke seg sex med andre kvinner... Jeg sitter emd en følelse av at det er en annen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå