Gå til innhold

Gå hjemme hele livet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir antageligvis uføretrygdet..

Tanken på å gå hjemme HELE livet er rett og slett deprimerendes.

Flere i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hvert hjemmeværende i 17 år og trives med det. Men det er frivillig da. Forstår at overgangen vil bli hard for deg. Men husk at det blir "sykdommen" din som blir din jobb. Du skal bruke tiden til å pleie deg selv for å få et godt liv for deg selv og de rundt deg.

Skrevet

Man kan jo forhindre å bli det, da. Det er alltid en jobb for alle, mener jeg. Men klart, da må man finne en arbeidsgiver som er villig til å tilrettelegge...

Jeg tror det er viktig å ha mål hvis man desverre må gå hjemme. Ha ting å gjøre, melde seg inn i frivillige organisasjoner, ha en hobby, osv osv... ellers kan livet bli veldig veldig langt...

Skrevet

Jeg ble selv uføretrygdet i ung alder. Men syntes det hjalp mye at jeg hadde barn.Jeg har fått være tilstedet mye for barna, og det kan en aldri angre på. Vi har sluppet unna mye stress som mangen har i hverdagen. Jeg drømte aldri om at livet skulle bli på trygd, men det beste er å akseptere det. Man vet så lite 10 år fram i tid, om

mulighetene er annerledes da. Jeg er ikke unyttig selv om jeg ikke kan være ute i arbeidslivet. Det er viktig å huske på. Men oppgavene blir annerledes.

Skrevet

Jeg har gått hjemme i 11 år, noen oppdrag her og der bare. Vet du, du oppdager nye sider ved deg selv. jeg har akkurat begynt å tenke litt kreativt, produsere noe selv og legge for salg på epla.no. Du skal se det blir fint, men anderledes, du blir kjent med deg selv det kan jeg love, på godt og vondt og det er deilig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...