Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Så til spørsmålet: hvordan vet dere at søstre og mødre har/har ikke synlige kjønslepper? Skjønner jo at dere har sett det eller snakket om det, men er det vanlig? Hadde heller daua enn å snakket med mora mi om det, og uten truse har jeg ikke sett henne siden jeg var øiten og lykkelig uvitende om både biffgardiner og fødselsrevner.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Aner ikke hva mamma har, men foreldrene mine vet hva jeg har. Flaut nok fikk jeg i tenårene beskjed om å kaste "jazz-buksa" mi (en motebukse på den tida) fordi den var sånn utformet i skrittet at den fremhevet de indre kjønnsleppene mine, og det skulle de ikke ha noe av. Fnis! Dritflaut, men bedre at de sa fra enn at jeg fikk gå med dem. Jeg hadde tross alt kjøpt dem til å ha på meg under en opptreden med kirkekoret, så jeg er glad for at de la merke til det. Men det var også da jeg selv ble bevisst på "problemet" mitt og det tok noen år før jeg forsto jeg var normal.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Oj, he he, ja det hørtes ekstremt flaut ut! Godt de sa fra, men kunne jo sagt at den var for trang over rumpa eller noe
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Vi er veldig åpne når det gjelder nakenhet i min familie, og mens jeg enda bodde hjemme var det ikke noe problem å kle seg naken for å hoppe i dusjen mens noen andre var på badet. Det er egentlig ikke noe problem nå heller Jeg og venninnene mine snakker om sånt støtt og stadig, og det er heller ikke noe merkelig. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Har ikke sett min mor naken i det siste,eller spurt henne... Litt kleint tema!! Vey ikke om jeg vil vite det heller. Har tre brødre, så ingen hjelp der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå