Gå til innhold

Har menn generelt litt vondt for det eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er flink på alle måter han altså, flinkere enn de fleste, men han har faen så vondt for å se andre enn seg selv i enkelte situasjoner uansett.

Som i dag når han sov til 10 og kom flyende ned og unnskylste seg i hue og ræva - jeg måtte jo bare vekke han! Jada, forsøkt det sa jeg, som vi gjorde forrige helg og forrige helg og forrige helg.... Han parerte så med at jeg fikk da sove lenge innimellom jeg også! Javel, når da? Sist helg når jeg sto opp kl 8? Da hadde du allerede vekket meg 2 ganger for å spørre om minstemann skulle ha mat og for å få hjelp til ett eller annet, jeg ikke husker i farta????????? Og når jeg varferdig på badet oppdaget jeg at de eldste ikke hadde fått mat eller noe, for det var så viktig med en kopp kaffe for deg på morran!!!!?

Faen jeg blir så irritert! Så nå streiker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du rett og slett bør sette opp en timeplan/arbeidsliste til mannen din. Så gir du han klar beskjed om å følge den punkt for punkt og holde seg til tidsskjemaet. :)

Skrevet

En mann som ikke forstår at barn trenger frokost når de står opp også i helgene må gjerne daue ved brødboksen for min skyld! Jeg skal instruere ungene i å mase hull i hodet på han om sjansen for noen timer ekstra om morningen noen gang byr seg for meg igjen

HI

Skrevet

Menn generelt har ikke litt vondt for det, nei. Din mann derimot har nok litt vondt for det. Min mann skjønner sånne ting av seg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...