bamsemomsen Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 jeg har også ikm i uke 49. hatt el i disse dager og vi har jobba som noen helter gleder meg til og teste
Metti er håpefull Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 jeg pleier begynne rundt fire dager før ikm men jeg har bestemt meg for å ikkje teste før tr kommer eller evt ikke kommer. Har testet så mye de siste pp at nå ska eg prøve å holde meg. Eg har hatt pos el test fire dager nå så eg frykte at eg ikkje har hatt eggløsning men får bare vente å se....
Emma +??? Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Jeg fikk positiv test 4 dager før ikm sist gang så regner med jeg tar min første test lørdag om en uke:) Har vært gravid to ganger før(mistet i sommer) og begge gangene har jeg blitt gravid på 1pp så har jo et ganske stort håp denne gangen og:)
<3 TeseMor! <3 Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 eg har vel ikm ca 9 i utgangspunktet, men trur eg tar den første g.testen den 3 klarer nok ikkje å vente lenger
LilleFru Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Denne gangen har jeg tenkt å være superavslappet (eller ihvertfall late som...) Så jeg tester 10. des, hvis jeg ikke har fått mensen før det. Den kvelden skal jeg på julebord Men siden syklusen min har tulla i det siste, venter jeg ihvertfall såpss lenge, selv om jeg begynner å vente mens fra 7. des. Pupper er mer og mer ømme - hva nå det skal bety
Christina83 Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Jeg har ikm 7. des, men har lyst til å begynne å teste i morgen (30.11) Litt tidlig, kanskje? Har ingen symptomer egentlig...
barbabelle Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Jeg forventer (ikke) mens rundt 10. des og kommer til å teste senest den dagen med mindre jeg har tydelige symptomer som skulle tilsi tidlig testing. Skal også på julebord 10. des...
Oktoberskatt Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 hvis ikke mens kommer, vil jeg nok teste 10,11 eller 12. i hvertfall ikke før 10. uansett!! *må prøve å være litt streng med meg selv her:p*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå