Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Jeg har hørt at man ikke skal bade et barn som har vannkopper pga infeksjonsfare. Jeg har aldri hørt om det så lurer på hva deres erfaring er?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Først har du hørt det, så har du aldri hørt om det.....
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Vet ikke hvordan det er når det er kaldt, men om sommeren der barnet svetter skal man dusje barnet fikk vi høre. Barnet skal dusjes forsiktig et par ganger i uken. Man bør prøve å ikke få hull på vannkoppene slik at disse er intakte. Grunnen til at man skal dusje barnet forsiktig om sommeren er at det er økt bakterieaktivitet på varm og svett hud og det er godt å få vasket bort litt av dette
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 ta raske dusjer, ikke lurt at koppene går i oppløsning... om du skjønner:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Godt noen ser underholdningdverdien i en gutt som sliter med vannkopper...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 Bad hjelper godt mot kløen. Ble satt i badekaret flere ganger da jeg selv hadde vannkopper og gjør det samme for ungene mine:) Funker fint det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå