Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Trenger tips til noe litt mer lekkert enn seigmenn og non-stop :-p
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 her er noen eks * nisse og peppekakefigurer * flat bomull til snø rundt huset evt på tak osv * ulike figurer og ting til huset i marsipan * melis til pynt...bruk gjerne konditorfarge til å variere med farger * annet smågodter * nisseslede noe jeg kom på i farten
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Har fire barn i alderen 1,5 til 9 år og det er de som pynter, det blir som det blir Jeg bruker farget melis, både blå, rosa, grønn og hvit. Så "kler" de huset med nonstop, melkerull, sukkertopper, div kakepynt (små sjokoladehjerter, sølvkuler, strøssel osv), seigmenn og div andre smått snop vi måtte finne på butikken når de er med å handler inn. Setter huset på et serveringsbrett og pynter rundt med bomull (snø) et lite lommespeil (frossent vann) og masse små nisser og julefigurer. Setter også små juleting ungene har laget rundt huset, som kongler med glitter o.l. Plasserer et par lykter med telys bakerst på brettet og lar det få hedersplassen i stua. Får masse skryt av gjester og ungene er kjempestolt over kunstverket sitt. Vi har tradisjon med å knuse det og spise deilig støvete pepperkakehus på nyttårsaften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå