Gå til innhold

Symptomer etter spontanabort


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en spontanabort mandag, men har fortsatt svangerskapskvalmen, og i tillegg smerter og ubehag i magen. Hvor lenge er det vanlig at dette pågår, hvis det er vanlig i det hele tatt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Trist å lese at du har mistet.

Når jeg har spontanabortert (har skjedd en del ganger) forsvant symptomene med en gang. Nå er det jo bare en liten uke siden du mistet så kan godt være du har en del hcg hormoner igjen i kroppen.

Men om dette vedvarer så mye lenger nå vil jeg anbefale deg å gå til legen/gyn for å sjekke at det ikke ligger rester av graviditeten igjen i livmoren. Det kan føre til infeksjoner osv.

 

Lykke til videre.

Skrevet

Trist å høre :-(

 

Avhengig av hvor langt du var på vei kan det ta noen uker før alle symptomene er borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...