Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Er skikkelig lei... Aner ikke hvorfor! Ingen skjønner at jeg trenger å snakke med noen.. Alle er opptatt med sitt.. Jenten har vert helt umulig å få i seng, bare gråt og gråt viss jeg gikk ut av rommet, og hun var skikkelig trett!! etter at BF hadde vert her (for første gang på flere måneder) å hun her helt frisk, alt var bra når eg var inne, men med en gang jeg gikk ut, storgråt hun, dette er unormalt, hvertfall at hun driver på sånn i 3 timer.. Min mor har drevet og kommentert alt i flere uker nå.. har du gitt henne mat, dette syns eg er for seint... bla bla bla...!!! Hun aner ikke rutinene våre en gang...!!!!!!!!!! Gidder ikke skrive til folk om hva eg trenger og snakke om, fordi jeg trenger å gjøre det face to face..!!! Overdriver jeg? tåler jeg for lite, til å være en alenemor til ei jente på 8mnd??
Lillemor&Gutta Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Du er alenemor. Du er tøff . Men selv supermann har dårlige dager. Dette er en av mange perioder (etter min erfaring) der det rett å slett føles som alt går mot deg. Eneste rådet jeg kan gi er å holde ut å vente på bedre tider. Tøft ja men jeg lover deg det kommer. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Send meg gjerne en PM hvis du ønsker å prate litt
ღMorgenSolღ Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Kjenner meg litt igjen, bf er ustabi, kommer og går når det passer han og bare tuller. Er ganske trist og lei selv for tiden.. Vil gjerne prate jeg også, hvis du vil send gjerne en PM til meg også
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Forstår deg godt.. har det tøft om dagen her også.. bf prøver å gjøre om kontrakten og gå for 50/50 da lurer jeg på hvorfor han er så ivrig nå og ikke når vi bodde sammen, da var han aldri der.. super egoist! Så vi får gråte litt sammen (
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Skjønner deg godt jeg... Jeg var alene fra jeg fant ut at jeg var gravid.. bf viser ingen int. så gutten 3 ganger det første året. Gråt mange tårer og var mye sliten det året ja... Du må trøste deg med at det blir bedre Gutten min er nå 2.5 år,bf viser fortsatt ingen int. men vi har det bra likevel,jeg har hatt ny kjæreste i 1.5 år nå Håper alt ordner seg for deg,ang. om du syns mamma`n din maser..si i fra! Det gjorde jeg til min,det er viktig å få gjøre ting på sin måte og ha egne rutiner..bestemødre kan bli litt vel engasjert til tider.. de mener det bare godt Sender deg en god klem :-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Ikke for å være frekk! Men sikkert mange av dere har valgt denne tilværelsen helt selv. Du gikk, du gjorde det slutt. Hvis det er tilfelle så har dere fæn døtte ingenting å klage over! Ikke en shitt! Hvis dette er selvvalgt så har dere ikke lov å klage! For dere som ble forlatt så er dere bitter, sur og ofte nedlatende og vanskelig mot BF. Da er det heller ikke rart at BF ikke ønsker kontakt med deg, ikke vil ha noe med deg å gjøre. Er så lei av sutringen, klaginga og den konstant dritt slenginga om BF! Få deg et liv! Lev igjen og prøv å komne overens med BF!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Dette er et nettforum for alene-foreldre.. vi kan faktisk klage og lufte tanker så mye vi vil. Slik dritt slenging vil jeg ha meg fra bedt takk :-)
duracellmamma Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Du anonym 21.30 her. . . Ja vi er alenemødre ja, men noen ganger er det ikke selvvalgt så klapp igjen. Tulling... Dømme andre før du i det hele tatt vet hva du snakker om !
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 annie 21.30' Jeg klager akkurat når det passer meg:) Tåler du det ikke, så bør du finne deg en annen side å "henge" på.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 Herregud, du er bare dama til en barnefar. Ingen her bryr seg om hva du mener. Du er og forblir en restespiser, ingenting annet.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #11 Skrevet 27. november 2010 Du 21.30, jeg var en av dem som valgte beholde barnet selv om bf ikke ønsket barnet. Har ikke jeg lov å være trist jeg da?
Gjest marie-s Skrevet 28. november 2010 #12 Skrevet 28. november 2010 Sorry, men klarer bare ikke å dy meg: Så har man f.eks valgt å bli lærer har man ingen rett til å klage over vansklige barn? Har man valgt å gifte seg har man ingen rett til å klage over ektemannen? Har man valgt å bo i Norge har man ingen rett til å klage over været?
Gjest marie-s Skrevet 28. november 2010 #13 Skrevet 28. november 2010 Så til HI: Når det gjelder moren din så er det nok bare det at hun bryr seg, prøv heller å benytt deg av det på en god måte, la henne sitte barnevakt en kveld slik at du slipper griningen ved legging, ta deg en lang spasertur og ta noen god drag av den deilige vinterluften.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 21.30 hva pokker er problemet ditt? Tror du vi alle velger dette selv eller er bittre sure megger som "plager" bf? Er du fullstendig blåst? Jeg valgte ikke å bli alenemor, det var det bf som valgte for meg. Og jeg er ikke bitter på han for bruddet, men jeg er skuffet over hans manglende interesse for sin datter som han påstår han elsker over alt på jord, jeg er irritert for at han avlyser de fleste samværene og ser ikke dattern sin på flere uker i strekk for så å gi meg skylden for at han ikke har god kontakt med henne, jeg er irritert fordi han truer med å ha 50/50 samvær når han ikke klarer å ha henne en eneste natt engang! Og jeg har vært alene med henne i 2 1/2 år, uten noe antydning til bedring! Og jeg kommer til å syte og klage akkurat så mye jeg ønsker og har behov for! Har du et problem med det, så se til helvete å hold deg unna slike innlegg! Etter innlegget ditt å regne, vil jeg tørre å påstå du er en forlatt og bitter mann? Eller en uduglig far som får mye velfortjent dritt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå