Gå til innhold

Hvilket rom hos dere er "alltid" rotete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er det kjøkkenet, jeg får det aldri strøkent der om jeg prøver aldri så mye... Hoper seg opp med masse papirer, mobilladere, kulepenner, kvitteringer, alt som egentlig skulle vært festet på tavle/kjøleskap, tomflasker og mye, mye mer som ikke har en fast plass....

Har det nokså ryddig ellers i fellesrom, men får nesten panikk hvis jeg må slippe folk inn på kjøkkenet...

Har dere det også sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er d vaskerommet , alltid et berg av både rene og skittne klær, heldigvis er det dør inn dit :o)

Skrevet

Soverommet vårt og vaskerommet

Skrevet

ingen rom, men inni skap. hehe, vil helst ikke åpne de!

Skrevet

Jepp badet her også. Føler at skittentøykurvene aldri blir tomme.

Og når de en sjelden gang er tomme så går det en halv dag så er det haug på dem igjen.

Skrevet

Alle rom i kjelleren, hehe.

Ellers ganske strøkent.

Skrevet

Kjøkkenet. Alltid reklame jeg skulle kastet, kvitteringer og papirer en skulle arkivert. Rene, men våte eller tørre klær jeg enten skulle hengt opp eller lagt sammen. Oppvask jeg enten skulle satt på plass eller satt i oppvaskmaskinen. Post - reklame og viktig post om en annen... fotoapparat på bordet, sammen med termometer, nesespray, penner, notatblokker, betalte/ubetalte regninger, speil, reklame(igjen), stearinlys og en halvvissen blomsterkvast........

heheheh.. her er det kjøkkenet vi bor i ;) Alt annet blir litt pynt :)

Skrevet

Til vanlig, soverommet.. Ellers er det som en annen skriver: skapet!!! For hvis det kommer noen er det mye mer lettvint kaste alt i skapt full fart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...