Gå til innhold

mange som ikke har hørt om google her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer... Mener ikke noe frekt med det. I løpet av ti min her inne har jeg funnet ti spm om ting jeg har søkt på på google og funnet tilfredsstillende svar på med en gang. Kan ikke folk søke selv? De har jo tydeligvis internett...

Og jeg snakker ikke om spm der man etterlyser meninger eller synspunkter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor folk synes det er greiere å spørre her inne, enn å søke det opp selv. Men det kan jo hende at det mangler litt kunnskap om hvordan og hvor man skal søke etter forskjellige ting. Virker som om enkelte bruker det de kan bruke best;)

Skrevet

Bedre anvendt tid å spørre her, gå ut å ta seg en sigg og komme tilbake til ferdigservert svar enn å pjeske rundt og lete selv

Skrevet

hihi.

det er som å prøve lykken da, kan få helt syke svar og kjeft på kjøpet!

Skrevet

Men det er jo ikke annerledes enn IRL. Man diskuterer løst og fast og hører om andres, mening, erfaring osv. Hvis man aldri skulle spurt om noe man kan kunne google for å få svar på, ville det ikke blitt mye sosialisering!

Skrevet

Men det er jo ikke snakk om å høre andres meninger og erfaringer. Det spørres jo om konkrete ting som man ikke kan synse noe om. Jeg har funnet svar og delt linker med mange her, og har ikke noe imot det, det er jo så latterlig enkelt å Google ting, og nettopp derfor lurer jeg på hvorfor folk ikke klarer det selv

HI

Skrevet

Kan ikke google alle spørsmal heller da, f.eks "hva er meningen med livet?"

Skrevet

Men det er ikke slike ting jeg mener! Det er et spm det ikke finnes konkrete svar på.

Skrevet

Får MYE bedre svar på google enn de svara mange av bæpene her inne på BiM gir. I tillegg er mange av svara dessuten uriktige. Google ruler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...