Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 er så mye drittslenging her inne og useriøse folk at jeg orker rett og slett ikke være her mere... og hva er det med alle diskusjonene om navnet Michelle...det er et nydelig navn og jeg vet også om folk med høy utdannelse som har kalt datteren for Michelle...synes noen her inne er bra frekke, har dere så fine navn på barna da? All har ulik smak, og godt er det!(Men man trenger ikke si alt man mener...) må bare få takke til de særiøse som faktisk har gitt meg ordentlige svar her inne, bare synd at det er noen som ødelegger for alle her:S takk for meg...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 ja, det er mye ekle svar å få her. Betyr det at det er mange ekle folk rundt omkring ? Kan virke sånn... Aner ikke hva folk får ut av å være så gufne!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Haha! Om du skal furte pga. et navn og ulike meninger om navnet så er det kanskje greit at du tar en nettpause
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 var ikke akkurat det navnet, men alt her inne...folk skal kverulere og snakke nedsettende om folk...det synes jeg er teit!mobbere kalles det...voksne mobbere...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Du burde lese deg litt opp på hva mobbing er og ikke våg å sammenligne det som skjer her inne med barn og voksne som faktisk opplever og gjennomgår mobbing hver dag i det virkelige liv. Det var noe med perspektiv og det å ikke ta alt så forbanna seriøst. Og det er ingen tvang: du er fri til å forlate når du måtte ønske
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 det ER mobbing her inne... ikke HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 det er utrolig mange idioter her inne som ikke ser lengere enn nesa peker. Noen kan være skikkelig ondskapsfulle. Jeg har lest om ei her inne som ville ta livet sitt jeg og hun fikk neste bare kjeft og pes for det. Jeg var den eneste som prøvde å forsvare henne. For alt vi vet kan hun ha tatt livet sitt nå. Så jeg mener du burde melde deg ut når du reagerer så sterkt på dette. For det kan bli mye værre her inne. Så skån deg mens du kan:) Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Selvfølgelig er det ikke mobbing. Frekke svar er ikke mobbing, det er ikke gjenntagende trakassering av en bestemt person over lengre tid og når man er anonym og får krasse svar fra andre anonyme så er det selvsagt ikke mobbing. Nå får dere gi dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå