Gå til innhold

Kino to uker før termin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være med familien på Harry Potter i morgen, to uker til termin. Litt balndede følelser egentlig, sitter vondt gjør jeg, og redd det er stress. Men gidder liksom ikke sitte hjemme heller..

Ville dere dratt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke? Min første fødsel startet så smått mens vi var på kino, så har bare gode minner fra den kinoturen hehe! (satt med mobilen og tok tiden på de svake riene, mens vi koste oss med den gode filmen- men slapp av, jenta kom ikke før dagen etter, kl 16 på ettermiddagen;)

Skrevet

Min bestevenninne var på loppemarked på termin. Gikk fint det. :P

Skrevet

Bare husk at filmen varer i 2 1/2 time.

Husker jeg var på kino på samme tiden og blæra mi var ødelagt etter så lang tid. Vil jo ikke fly ut og inn på do hele filmen heller.

Ikke er filmen spesielt bra heller...hehe.

Skrevet

Bør vel gå greit så lenge du klarer å sitte i en kinostol så lenge, og husk på blæra! Jeg har vært på kino et par ganger i høst, da jeg var 6-7 mnd på vei, måtte legge jakka og folde hendene over magen, for babyen sparka så mye (pga høy lyd tror jeg) at jeg ble nesten sjøsyk.

Skrevet

Hvorfor skulle du ikke dra snodig haha =0)

Skrevet

Jeg hadde ikke holdt i 2 og en halv time , siden jeg tisser 4 ganger i timen! Haha!

Men utenom det, så hadde jeg antakelig gått.. Men man sitter gjerne ikke så behagelig, som ellers ;) Nå sliter ikke jeg noe med rygg og slikt.. så du må jo nesten kjenne selv hvordan det er :)

Skrevet

Nei det er det at jeg sitter utrolig vondt, og det med tissing.. Og så er jeg faktisk redd vannet skal gå, tenk så pinlig!!!!

Skrevet

Ifølge jordmor er det ytterst sjeldent at vannet fosser ut mens man er ute å gå.. Jeg har også vært veldig nervøs for det, nemlig =P At vannet går på butikken eller noe! Man føler seg jo som en tikkende bombe!

Men hvis du har problemer med å sitte komfortabelt for tiden, og i tillegg har overaktiv blære.. så kan det jo hende at det blir litt slit å sitte der i 2 og en halv time :) Samtidig blir det jo litt som å sitte i sofaen hjemme..bare uten samme toalettmulighet, gjerne =P

Skrevet

hehehehe..måtte le litt og bare svare på denne selv om du sikert allerede har vært på kino. :D

jeg var forlover i bryllup TI dager over ultralyd termin( 17 dager over mens termin) og det gikk helt fint det også :) dette var med min første.vi hadde nøye plan for hva jeg skulle gjøre om vannet gikk i kirka :) hehehe... :) selv ikke det stresset førte til fødsel!!!

babyen kommer når den er klar.selv gikk jeg 6 dager etter bryllupet...

Skrevet

Vi var på Harry Potter forrige helg, var da 34 uker på vei ;)

Og det var noe av det jævligste... Sitte SÅ lenge, helt rolig... Grusomt :P

Vurderte å bare gå fra hele filmen, men den var så spennende at jeg måtte bare orke :P

Skrevet

Ville ha dratt, ja. Ventetiden før termin kan være grusomt langtekkelig. Min første fødsel startet kvelden vi var på vei til kino (mest sannsynlig fordi jeg løp til jernbanen for å rekke toget, silly me..) hadde murringer i magen hele kvelden og våknet midt på natten av sterke smerter i ryggen - 1 døgn etter ble sønnen vår født ;)

Kos deg på kino!

Skrevet

?? Jeg var byen med venninner to uker før termin.... Jeg var i toppform som høygravid, kun med ryggplager og halsbrann, så følte ikke at det var noe stress.

Det komme rjo bare an på formen din om du orker kino eller ikke. Noen mener det er for høy lyd etc, men det er ikke farlig.

og nei, jeg drakk ikke:) Jeg satt ved et bord med alle jakkene på fanget. Koselig var det allikevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...